Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / चीफ मिनिस्टर की तबदीली केलिए हाईकमान से मुतालिबा

चीफ मिनिस्टर की तबदीली केलिए हाईकमान से मुतालिबा

कांग्रेस के रुकन असैंबली साबिक़ रियासती वज़ीर मिस्टर पी रामचंद्रा रेड्डी ने कहा कि वो हाईकमान को नवंबर के आख़िर तक मोहलत दे रहे हैं। अगर चीफ मिनिस्टर को तब्दील नहीं किया गया तो वो मुस्ताफ़ी हूजाएंगे। उन के साथ मज़ीद 4 ता 5 कांग्रेस के

कांग्रेस के रुकन असैंबली साबिक़ रियासती वज़ीर मिस्टर पी रामचंद्रा रेड्डी ने कहा कि वो हाईकमान को नवंबर के आख़िर तक मोहलत दे रहे हैं। अगर चीफ मिनिस्टर को तब्दील नहीं किया गया तो वो मुस्ताफ़ी हूजाएंगे। उन के साथ मज़ीद 4 ता 5 कांग्रेस के अरकान असैंबली मुस्ताफ़ी होसकते हैं।

इन का खत‌ स्तीफ़ा हुकूमत के ज़वाल का सबब बनेगा। चीफ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि किरण कुमार रेड्डी ओहदा चीफ मिनिस्टर के लिए नाहल हैं। उनकी वजह से कांग्रेस को नुक़्सान होरहा है। वो कई मर्तबा हाईकमान से मुलाक़ात करते हुए चीफ मिनिस्टर को तब्दील करने की नुमाइंदगी करचुके हैं।

में ने अभी तक काफ़ी इंतेज़ार किया है, अब मज़ीद इंतेज़ार नहीं होता। नवंबर के आख़िर तक चीफ मिनिस्टर को तब्दील करने की कांग्रेस हाईकमान को मोहलत दे रहे हैं। अगर चीफ मिनिस्टर को तब्दील नहीं किया गया तो वो ख़ुद असैंबली की रकनीत से मुस्ताफ़ी हूजाएंगे।

ताहम कांग्रेस पार्टी में ज़रूर बरक़रार रहेंगे। हाईकमान को ये मेरा आख़िरी इंतिबाह है। मेरे स्तीफे से हुकूमत के ज़वाल का आग़ाज़ होगा। क्योकि मज़ीद 4 ता 5 कांग्रेस के अरकान असैंबली स्तीफ़े देने के लिए तय्यार हैं। ना तजुर्बा कार क़ाइद को चीफ मिनिस्टर बनाने से रियासत गैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल से दो-चार होचुकी है।

सयासी बोहरान उरूज पर है, जिस से कांग्रेस का उभरना मुश्किल है। किरण कुमार रेड्डी चीफ मिनिस्टर बरक़रार रहे तो ना सिर्फ़ कांग्रेस को नुक़्सान होगा बल्कि मुस्तक़बिल में कांग्रेस के एक भी रुकन असैंबली की कामयाबी मुश्किल होजाएगी।

TOPPOPULARRECENT