Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / चीफ मिनिस्टर की वुज़रा और सदर पी सी सी से मुलाक़ात

चीफ मिनिस्टर की वुज़रा और सदर पी सी सी से मुलाक़ात

चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज रियासती वुज़रा ई परताब रेड्डी, टी जी वेंकटेश और सदर प्रदेश कांग्रेस बोतसा सत्य नारायना से मुलाक़ात की और उन से रियासत की ताज़ा तरीन सयासी सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल किया। बावसूक़ ज़राए क

चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज रियासती वुज़रा ई परताब रेड्डी, टी जी वेंकटेश और सदर प्रदेश कांग्रेस बोतसा सत्य नारायना से मुलाक़ात की और उन से रियासत की ताज़ा तरीन सयासी सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल किया। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ 16 दिसंबर को लाल बहादुर स्टेडीयम में होने वाले प्रदेश कांग्रेस कमेटी के तौसीई इजलास और इस में तेलंगाना हामीयों की जानिब से अलहदा तेलंगाना मसअले को मौज़ू बहस बनाने की कोशिशों पर तबादला-ए-ख़्याल किया गया।

चीफ़ मिनिस्टर और प्रदेश कांग्रेस के सदर इस बात की कोशिश कर रहे हैं कि तौसीई इजलास में अलहदा तेलंगाना मसअले मौज़ू बहस ना रहे क्योंकि इस से मुत्तहदा आंध्र के हामीयों को भी अपने मौक़िफ़ को पेश करने का मौक़ा मिल जाएगा।

बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर ने मुत्तहदा आंध्र के हामी वुज़रा से ख़ाहिश की के वो अपने सतह पर इस बात की कोशिश करें कि मुत्तहदा आंध्र के हामी क़ाइदीन तौसीई इजलास में इस हस्सास मसअले को पेश करने से गुरेज़ करें। बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर इस सिलसिला में तेलंगाना के वुज़रा से भी मुशावरत का मंसूबा रखते हैं।

TOPPOPULARRECENT