Friday , October 20 2017
Home / AP/Telangana / चीफ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्र शेखर राव सपनों का सौदागर

चीफ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्र शेखर राव सपनों का सौदागर

क़ानूनसाज़ कौंसिल में क़ाइद अपोज़ीशन मुहम्मद अली शब्बीर ने चीफ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव को सपनों का सौदागर क़रार दिया है। उन्होंने कहा कि अक़लीयतों के मसाइल पर अपनी हलीफ़ जमात के नुमाइंदों के साथ जायज़ा इजलास में चीफ मिनिस्टर ने मुख़्तलिफ़ ऐलानात के ज़रीए दरअसल खम्मम और वरंगल बल्दी इंतिख़ाबात की मुहिम चलाई है।

मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि चीफ मिनिस्टर ने इतवार के दिन मुक़ामी जमात के क़ाइदीन के साथ इजलास में जो ऐलानात किए हैं, इन में अक़लीयतों की ताईद हासिल करने की कोशिश खासतौर पर झलक रही है।

ऐसे वक़्त जबकि खम्मम और वरंगल में कार्पोरेशनों के इंतिख़ाबात के लिए मुहिम जारी है। चीफ मिनिस्टर ने इन ऐलानात के ज़रीए मुस्लमानों की ताईद हासिल करने की कोशिश की है। दोनों अज़ला में अक्लियती राय दहिंदों की तादाद फैसला कुन मौक़िफ़ रखती है, लिहाज़ा उनकी ताईद के बगैर कोई भी पार्टी कामयाबी हासिल नहीं कर सकती।

मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि खम्मम और वरंगल की कामयाबी के लिए चीफ मिनिस्टर ने एक तरह से अपनी हलीफ़ जमात की ताईद का इज़हार राय दहिंदों के दरमियान किया है और चीफ मिनिस्टर के साथ मजलिसी क़ाइदीन की तसावीर और ऐलानात को दोनों अज़ला में नुमायां तौर पर पेश किया गया।

राय दहिंदों में ये तास्सुर देने की कोशिश की गई कि मुस्लिम क़ाइदीन टी आर एस के साथ है। अक्लियती इदारों पर आज तक तक़र्रुरात नहीं किए गए जिससे इदारों की कारकर्दगी बुरी तरह मुतास्सिर हुई है।

TOPPOPULARRECENT