Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / चीफ मिनिस्ट्री के ओहदा के लिए सीमा आंध्र क़ाइदीन का तेलंगाना से इत्तिफ़ाक़

चीफ मिनिस्ट्री के ओहदा के लिए सीमा आंध्र क़ाइदीन का तेलंगाना से इत्तिफ़ाक़

मर्कज़ी वज़ीर टेक्सटाइल के एस राव ने कहा कि सीमा - आंध्र के चंद क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर के ओहदा के लिए रियासत की तक़सीम से इत्तिफ़ाक़ किया है, ताहम वो रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ हैं।

मर्कज़ी वज़ीर टेक्सटाइल के एस राव ने कहा कि सीमा – आंध्र के चंद क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर के ओहदा के लिए रियासत की तक़सीम से इत्तिफ़ाक़ किया है, ताहम वो रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ हैं।

उन्हों ने उन क़ाइदीन का नाम लिए बगै़र कहा कि उन्हों ने सीमा – आंध्र अवाम के भरोसा को ठेस पहुंचाई है। उन्हों ने अपने बारे में कहा कि वो मुत्तहदा आंध्र के हामी हैं और रियासत को मुत्तहिद रखने के लिए लम्हा आख़िर तक जद्दो जहद जारी रखेंगे।

रियासत की तक़सीम से दोनों इलाक़ों को नुक़्सान पहुंचने का दावा करते हुए कहा कि रियासत के मुत्तहिद रहने पर ही तीनों इलाक़ों की तरक़्क़ी हो सकती है।

उन्हों ने कहा कि कांग्रेस और वाई एसआर कांग्रेस के दरमयान साबिक़ रियास्ती वज़ीर जे सी दीवाकर रेड्डी की जानिब से आइद कर्दा साज़ बाज़ का इल्ज़ाम बेबुनियाद है। चीफ़ मिनिस्टर से मुज़ाकरात करते हुए सैलाब से मुतास्सिरा किसानों को मुआवज़ा दिलाने का उन्हों ने एलान किया।

TOPPOPULARRECENT