Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / चीफ़ मिनिस्टर्स कांफ्रेंस में शिरकत के लिए के सी आर दिल्ली रवाना

चीफ़ मिनिस्टर्स कांफ्रेंस में शिरकत के लिए के सी आर दिल्ली रवाना

तेलंगाना की एन जी औज़ क़ाइदीन देवी प्रसाद , रवींद्र रेड्डी और दूसरों ने यहां सेक्रेट्रियट में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से मुलाक़ात की और दरख़ास्त की के सरकारी मुलाज़िमीन की आजलाना तक़सीम के लिए मर्कज़ से बेहतर नुमाइंदगी करे। एन

तेलंगाना की एन जी औज़ क़ाइदीन देवी प्रसाद , रवींद्र रेड्डी और दूसरों ने यहां सेक्रेट्रियट में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से मुलाक़ात की और दरख़ास्त की के सरकारी मुलाज़िमीन की आजलाना तक़सीम के लिए मर्कज़ से बेहतर नुमाइंदगी करे। एन जी औज़ क़ाइदीन की इस मुलाक़ात को नुमायां एहमीयत हासिल होगई है क्युंकि चीफ़ मिनिस्टर मुख़्तलिफ़ मसाइल पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से नुमाइंदगी और चीफ़ मिनिस्टर्स कांफ्रेस में शिरकत के लिए नई दिल्ली रवाना होगए। जहां वो अपने क़ियाम के दौरान मर्कज़ी वुज़रा से मुलाक़ात करेंगे।

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात के दौरान सरकारी मुलाज़िमीन की तक़सीम, वाटर ग्रिड , झीलों की सफ़ाई-ओ-बहाली के लिए फ़ंडज़ की इजराई पर ज़ोर देंगे बाक़ौल के सी आर उनके आंध्रई हम मंसब एन चंद्रबाबू नायडू की तरफ से बर्क़ी और पानी की तक़सीम के मसले पर पैदा की जाने वाली रुकावटों का तज़किरा करेंगे। शम्सआबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट के डोमेस्टिक टर्मीनल को एन टी आर से मौसूम करने के अहकाम से दसबरदारी के लिए नुमाइंदगी भी की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT