Saturday , October 21 2017
Home / District News / चीफ़ मिनिस्टर और डी जी पी के पुतले नज़र-ए-आतिश

चीफ़ मिनिस्टर और डी जी पी के पुतले नज़र-ए-आतिश

हैदराबाद में मुनाक़िदा मीटिंग के मौके पर निज़ामबाद कॉलेज उस्मानिया यूनीवर्सिटी तलबा और पुलिस कांस्टेबल श्रीनिवास पर पुलिस और सीमा आंध्रई अफ़राद पर बेतहाशा मारपीट लाठीचार्ज के ख़िलाफ़ एहतेजाज करते हुए ज़िला में एन किरण कुमार रेड

हैदराबाद में मुनाक़िदा मीटिंग के मौके पर निज़ामबाद कॉलेज उस्मानिया यूनीवर्सिटी तलबा और पुलिस कांस्टेबल श्रीनिवास पर पुलिस और सीमा आंध्रई अफ़राद पर बेतहाशा मारपीट लाठीचार्ज के ख़िलाफ़ एहतेजाज करते हुए ज़िला में एन किरण कुमार रेड्डी चीफ़ मिनिस्टर डी जी पी दिनेश रेड्डी के पुतलों को तेलंगाना के टी आर एस बी जे पी महेला मोरचा के ज़ेर‍ ए‍ एहतेमाम नज़र-ए-आतिश किया गया।

वीमलवाड़ा चंद व्रती टी आर एस क़ाइदीन चीफ़ मिनिस्टर के पुतलों को आग लगाई। क़ौमी गीत को ग़लत तरीक़े से गाने पर ग़ज़ल श्रीनिवास पर मुक़दजा दर्ज किये जाने का मुतालिबा करते हुए वेमुलवाड़ा चंद व्रती पुलिस स्टेशन में टी आर एस क़ाइदीन ने शिकायत दर्ज करवाई।

जगत्याल में टी आर एस क़ाइदीन ने रास्ता रोको कर के चीफ़ मिनिस्टर के पुतले को जलाया कोरटला में बी जे पी क़ाइदीन ने रास्ता रोको मुनज़्ज़म किया।

मेटपल्ली में टी आर एस क़ाइदीन ने ए पी एन जी औज़ सदर अशोक बाबू आग का पुतला नज़र-ए-आतिश किया। जबकि कांग्रेस पार्टी क़ाइदीन ने रास्ता रोको धरना देते हुए एहतेजाज किया।

TOPPOPULARRECENT