Thursday , October 19 2017
Home / District News / चीफ़ मिनिस्टर का आज दौरा वीमलवाड़ा

चीफ़ मिनिस्टर का आज दौरा वीमलवाड़ा

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ कल 18 जून को वीमलवाड़ा का दौरा कर रहे हैं। रुकने असेंबली वीमलवाड़ा सी एच रमेश बाबू ने इस बात से वाक़िफ़ करवाया। उन्होंने बताया कि एस पी ज़िला वीमलवाड़ा और दुसरे मह्कमाजात के आला ओहदेदार इंतेज

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ कल 18 जून को वीमलवाड़ा का दौरा कर रहे हैं। रुकने असेंबली वीमलवाड़ा सी एच रमेश बाबू ने इस बात से वाक़िफ़ करवाया। उन्होंने बताया कि एस पी ज़िला वीमलवाड़ा और दुसरे मह्कमाजात के आला ओहदेदार इंतेज़ामात में मसरूफ़ हैं।

उन्होंने कहा कि के सी आर के दौरा की इत्तेला से मुक़ामी अवाम में ख़ुशी की लहर दौड़ गई है। उन्होंने बताया कि के सी आर अफ़रादे ख़ानदान के हमराह वीमलवाड़ा मंदिर में पूजा करेंगे।

के सी आर के दौरा के मौके पर मुस्तहिक़ अफ़राद में माली इमदाद, मसाइल जैसे सड़कों की तामीर , तालाब कटा-ओ-टैंक बंड की तरह बनाए जाने के लिए मंज़ूरी मुतवक़्क़े है।

इस के अलावा पीने के पानी और दुसरे मसाइल की यकसूई मुतवक़्क़े है। के सी आर कार या हेलीकाप्टर के ज़रीये वीमलवाड़ा पहुंचेंगे। वीमलवाड़ा में के सी आर के दौरे के मौके पर अवाम में जोश-ओ-ख़ुरोश देखा जा रहा है और अवाम के सी आर के इस्तिक़बाल के लिए बेसबरी से इंतेज़ार कर रहे हैं। एम एलए रमेश बाबू ने ये बात बताई।

TOPPOPULARRECENT