Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / चीफ़ मिनिस्टर की क़रारदाद पर कांग्रेस हुकूमत अमलन मुनक़सिम

चीफ़ मिनिस्टर की क़रारदाद पर कांग्रेस हुकूमत अमलन मुनक़सिम

आंध्र प्रदेश की तक़सीम से मुताल्लिक़ बिल को वापिस भेजने के लिए चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की तरफ से की जाने वाली कोशिशों के नतीजे में रियासती कांग्रेस हुकूमत इलाक़ाई ख़ुतूत अमलन मुनक़सिम होगई।

आंध्र प्रदेश की तक़सीम से मुताल्लिक़ बिल को वापिस भेजने के लिए चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की तरफ से की जाने वाली कोशिशों के नतीजे में रियासती कांग्रेस हुकूमत इलाक़ाई ख़ुतूत अमलन मुनक़सिम होगई।

इलाके तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले वुज़रा ने किरण कुमार रेड्डी से अस्तीफ़ा का मुतालिबा किया और कहा कि अब वो उन्हें क़ाइद एवान तस्लीम नहीं करते।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर सी दामोधर राज नरसिम्हा ने करण के स्तीफ़ा के मुतालिबा के तहत इलम बग़ावत बुलंद करने वाले तेलंगाना वुज़रा की क़ियादत की।

चंद दूसरे वुज़रा ने ख़ुद असेंबली में भी चीफ़ मिनिस्टर के इस इक़दाम की सख़्त मुख़ालिफ़त की। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने चीफ़ मिनिस्टर से स्तीफ़ा का मुतालिबा करते हुए कहा कि हम करण को क़ाइद एवान तस्लीम नहीं करते उन्होंने तेलंगाना वुज़रा की तौहीन की है उन्हें फ़िलफ़ौर मुस्ताफ़ी होजाना चाहीए।

नरसिम्हा ने इल्ज़ाम लाग‌या कि चीफ़ मिनिस्टर ने इस ज़िमन में वुज़रा से कोई मुशावरत नहीं की थी। वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी पोनाला लकशमया गवर्नर के नाम अपने मकतूब में चीफ़ मिनिस्टर के इस इक़दाम पर सख़्त एतराज़ किया है लेकिन इन तमाम वाक़ियात के बावजूद चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी किसी भी परवाह किए बगै़र सीमांध्र वुज़रा के साथ अपनी सरगर्मीयों में मसरूफ़ रहे उन्होंने एक मीटिंग भी तलब किया और असेंबली में तेलंगाना बिल को शिकस्त देने अपने मक़सद के हुसूल के लिए आगे बढ़ने का फ़ैसला किया।

चीफ़ मिनिस्टर और उनके हामी ने सीमांध्र के वुज़रा और असेंबली ने बिल वापिस करने के लिए मज़ीद मुहलत तलब करने का फ़ैसला भी किया और ये वजह बताई कि इलाके तेलंगाना के वुज़रा और अरकाने असेंबली ने एवान की कार्रवाई में ख़ललअंदाज़ी की जिस के नतीजे में ग़ौर-ओ-बेहस मुकम्मिल नहीं होसकी है।

सदर जमहूरीया ने क़ब्लअज़ीं इस बिल की वापसी के लिए 23 जनवरी तक वक़्त दिया था जिस में बादअज़ां 30 जनवरी तक तौसीअ दी गई थी। चीफ़ मिनिस्टर के ताज़ा तरीन इक़दाम के सबब असेंबली में भी ज़बरदस्त हंगामा आराई हुई।

TOPPOPULARRECENT