Friday , October 20 2017
Home / India / चीफ़ मिनिस्टर गोवा की राजनाथ सिंह से मुलाक़ात

चीफ़ मिनिस्टर गोवा की राजनाथ सिंह से मुलाक़ात

पनाजी: गोवा के चीफ़ मिनिस्टर लक्ष्मी कांत पुर‌सकर ने नई दिल्ली में मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह से मुलाक़ात की और रियासत में अमन-ओ-क़ानून की सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ करवाया। नई दिल्ली से चीफ़ मिनिस्टर ने टेलीफ़ोन पर बताया कि अमन-ओ-क़ानून की सूरत-ए-हाल पर तबादले-ख़्याल किया गया और ये मुज़ाकरात समर आवर साबित हुए।

मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला से उनकी ये मुलाक़ात उस पसे मंज़र में एहमियत इख़तियार की गई है कि हाल ही में गोवा सेक्रिट्रेट को अस्करीयत पसंद तंज़ीम आई एस आई का एक धमकी आमेज़ पोस्टकार्ड वसूल हुआ था। ताहम पारीकर ने ये इन्किशाफ़ करने से इनकार कर दिया कि इस मुलाक़ात में आईएसआई की धमकियों पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया गया।

इन्सपेक्टर जनरल पुलिस मिस्टर सुनील गारगर ने बताया कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी और वज़ीर-ए-दिफ़ा मनोहर पारीकर को हलाक कर देने की धमकी झूटी है जिससे फ़िक्रमंद होने की ज़रूरत नहीं। मुम्किन है कि किसी मनचले ने मकतूब रवाना किया होगा ताकि महिकमा पुलिस को परेशान और हिरासाँ किया जा सके।

मिस्टर गारगर ने मज़ीद बताया कि इन्सिदाद-ए-दहशतगर्दी दस्ता देहरादून के एक नौजवान से पूछताछ कर रहा है। जिसे कल वास्को रेलवे स्टेशन से मुश्तबा हालत में गिरफ़्तार कर लिया गया। इस नौजवान की बहैसियत समीर सरधान शनाख़्त करली गई है जो कि रेलवे स्टेशन पर 22 जनवरी से देखा गया जिसे एक लैपटॉप के साथ हिरासत में ले लिया गया|

TOPPOPULARRECENT