Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव का दौरा दिल्ली

चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव का दौरा दिल्ली

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ तवक़्क़ो हैके दारुल हुकूमत दिल्ली का तीन रोज़ा दौरा करेंगे। वो दिल्ली के लिए रवाना होते हुए 10 अक्टूबर को वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात करसकते हैं और रियासत तेलंगाना की तेज़ तर तरक़्क़ी

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ तवक़्क़ो हैके दारुल हुकूमत दिल्ली का तीन रोज़ा दौरा करेंगे। वो दिल्ली के लिए रवाना होते हुए 10 अक्टूबर को वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात करसकते हैं और रियासत तेलंगाना की तेज़ तर तरक़्क़ी के लिए मर्कज़ के तआवुन पर ज़ोर दे सकते हैं।

तवक़्क़ो हैके वो सदर जमहूरीया परनब मुख‌र्जी और दुसरे मर्कज़ी वुज़रा से 11 और 12 अक्टूबर को मुलाक़ात करेंगे। तेलंगाना में बर्क़ी बोहरान के मसले पर भी वो वज़ीर-ए-आज़म मोदी से चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू की शिकायत करेंगे।

इस बात का पता चला हैके के सी आर नायडू के रवैय्ये से नाराज़ हैं। आंध्र प्रदेश में पैदा होने वाली बर्क़ी का 54 फ़ीसद हिस्सा तेलंगाना को देने में नायडू की कोताही के ख़िलाफ़ भी मर्कज़ से शिकायत करेंगे। ए पीरी आर्गेनाईज़ेशन एक्ट 2014 में दिए गए तीकनात के बावजूद तेलंगाना को बर्क़ी सरबराह नहीं की जा रही है।

TOPPOPULARRECENT