Sunday , August 20 2017
Home / India / चीफ़ मिनिस्टर तमिलनाडु की 68 वीं सालगिरा

चीफ़ मिनिस्टर तमिलनाडु की 68 वीं सालगिरा

चेन्नई: चीफ़ मिनिस्टर तमिलनाडु जयललिता आज 68 साल की हो गईं। इस मौक़े पर मुख़्तलिफ़ लीलारों बिशमोल वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी रियासती गवर्नर के रोशिया और आंध्र प्रदेश के हम मन्सब चंद्र बाबू नायडू ने पयाम मुबारकबाद रवाना किए हैं। वज़ीर-ए-आज़म जो कि अन्ना डीएमके जनरल सेक्रेटरी के साथ ख़ुशगवार ताल्लुक़ात रखते हैं, टेलीफ़ोन पर सालगिरा की मुबारकबाद दी जिस पर उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।

उन्होंने अपने पयाम में जयललिता की दराज़ी उम्र और तंदरुस्ती के लिए नेक तमन्नाओं का इज़हार किया। जब नरेंद्र मोदी गुजरात के चीफ़ मिनिस्टर थे। साल 2011 में जयललिता की तक़रीब हलफ़ बर्दारी में शिरकत की थी और इस के अगले साल जयललिता ने नरेंद्र मोदी की तक़रीब हलफ़ बर्दारी में शिरकत कि थी।

जब वो (मोदी दूसरी मीयाद के लिए मुंतख़िब हुए थे, गवर्नर तमिलनाडु के रोशिया ने चीफ़ मिनिस्टर की सताइश करते हुए कहा कि रियासत की मिसाली तरक़्क़ी का सहरा जयललिता के सर जाता है। चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश चंद्र बाबू नायडू और मर्कज़ी वज़ीर ऐम वेंकैया नायडू ने भी टेलीफ़ोन पर सालगिरा की मुबारकबाद पेश की।

इस मौक़े पर रियासती वुज़रा ने मुनादिर में ख़ुसूसी पूजा करवाई और फ़लाही स्कीमात का आग़ाज़ किया जबकि चेन्नई में वुज़रा और पार्टी कारकुनों ने 68 किलो वज़नी केक काट कर सालगिरा का जश्न मनाया|

TOPPOPULARRECENT