Wednesday , August 23 2017
Home / AP/Telangana / चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ने अजमेर शरीफ़ के लिए चादर रवाना किया

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ने अजमेर शरीफ़ के लिए चादर रवाना किया

हैदराबाद 14 अप्रैल: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने अजमेर शरीफ़ के लिए चादर रवाना किया है। कैंप ऑफ़िस में चीफ़ मिनिस्टर ने वुज़रा और टीआरएस क़ाइदीन की मौजूदगी में ये गिलाफ़ अक़लियती बहबूद के ओहदेदारों के हवाले किया।

टीआरएस हुकूमत की तशकील के बाद से चीफ़ मिनिस्टर की तरफ से हर साल अजमेर को ख़ुसूसी गिलाफ़ रवाना किया जा रहा है। हज़रत ख़्वाजा ग़रीब नवाज़ की उर्स तक़ारीब का आग़ाज़ हो चुका है। कैंप ऑफ़िस में गिलाफ़ की हवालगी के मौके पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली , रियासती वुज़रा एन इंदिरा किरण रेड्डी , लकशमा रेड्डी , रुकने असेंबली आमिर शकील , डायरेक्टर जनरल ऐएंटी करप्शन ब्यूरो अबदुलक़य्यूम ख़ां, सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील , मैनेजिंग डायरेक्टर अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन बी शफ़ी उल्लाह और दूसरे मौजूद थे।

सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद और चीफ़ एग्जीक्यूटिव ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड जयपूर रवाना हो रहे हैं जहां वो अजमेर शरीफ़ पहुँचेंगे और चादर पेश करेंगे। चीफ़ मिनिस्टर की तरफ से 51,000 रुपये बतौर नज़राना पेश किया जाएगा। गिलाफ़ की तैयारी पर 60,000 रुपये का ख़र्च आया है।

नज़राना और गिलाफ़ की तैयारी का ख़र्च वक़्फ़ बोर्ड की तरफ से अदा किया गया। तवक़्क़ो है कि डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली चादर की पीशकशी के मौके पर मौजूद रहेंगे।

TOPPOPULARRECENT