Tuesday , August 22 2017
Home / District News / चीफ़ मिनिस्टर वादों पर अमल आवरी में बुरी तरह नाकाम

चीफ़ मिनिस्टर वादों पर अमल आवरी में बुरी तरह नाकाम

वनपरती 14 नवंबर: चीफ़ मिनिस्टर के सी आर ने चुनाव से पहले किए गए एक भी वादे को पूरा नहीं किया है और चुनाव मुहिम में के जी ता पी जी एक वादे की तकमील नहीं हुई बल्कि तमाम वादे पूरे हुए क्युंकि चीफ़ मिनिस्टर का बयान देना ये झूट का पलंदा है।

इन ख़्यालात का इज़हार वनपरती एम एलए ए आई सी सी रियासती सेक्रेटरी डॉ बेचना रेड्डी ने किया। मुस्तक़र वनपरती के राजा लकशमया फंक्शन हाल में मुनाक़िदा कांग्रेस पार्टी कारकुनों के मीटिंग में उन्होंने मेहमान-ए-ख़ोसूसी की हैसियत से शिरकत करते हुए मुख़ातिब किया।

उन्होंने कहा कि चुनाव से पहले के सी आर ने डबल बेडरूम, वाटर ग्रिड, मुसलमानों के लिए 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात-ओ-दुसरे स्कीमात को रूबा अमल लाने का वादा करके अवाम के वोटों पर इक़तिदार की कुर्सी सँभाल कर अवाम से किए गए वादों को भूल चुके हैं।

आज हर तबक़ा के साथ नाइंसाफ़ी की जा रही है। नौजवानों को मुलाज़िमतों के नाम पर धोका दिया गया है। 2लाख से ज़ाइद ख़ाली जायदादों को भर्ती करने का चुनाव से पहले वादा करके अभी तक इस वादे को तकमील नहीं किया गया। किसानों के मसाइल को हल ना करने से आज किसान ख़ुदकुशी करने पर मजबूर हैं।

के सी आर को सिर्फ अपने फ़ार्म हाउज़ में काशतकारी किस तरह हो रही है इस की फ़िक्र है लेकिन किसानों को क्या मुश्किलात लाहक़ हो रही हैं इस की कोई फ़िक्र नहीं है। उन्होंने कहा कि वाटर ग्रिड और मिशन काकतीय के नाम पर हुकूमत करोड़ों ख़र्च कर रही है लेकिन वो बेफ़ाइदा फ़ैज़ है।

वो सिर्फ़ टी आर ऐस पार्टी कारकुनों और क़ाइदीन के जेब भरने के लिए है। उन्होंने कहा कि बाज़ क़ाइदीन कांग्रेस पार्टी के निशान पर कामयाबी हासिल करके टी आर एस पार्टी में शामिल हुए हैं ये सिर्फ़ पैसा कमाने और ओहदों के लालच में पार्टी छोड़े हैं।

TOPPOPULARRECENT