Friday , August 18 2017
Home / Hyderabad News / चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात करने की कोशिश नाकाम

चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात करने की कोशिश नाकाम

हैदराबाद 08 अगस्त रियासत भर में सफ़ाई वर्कर्स की जारी हड़ताल को जल्द ख़त्म करने की ज़रूरत पर-ज़ोर देते हुए तमाम अप्पोज़ीशन जमातों के क़ाइदीन ने तेलंगाना सेक्रेटरीएट पर एहतेजाज किया और उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से मुलाक़ात की नाकाम कोशिश की।

चीफ़ मिनिस्टर को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए सी पी एम सी पी आई तेलुगु देशम और वाई एस आर कांग्रेस के अरकान सेक्रेट्रियट में दाख़िल हो गए जब चन्द्रशेखर राव‌ रियासत की नई एक्साइज़ पालिसी पर आला सतह के मीटिंग में मसरूफ़ थे।

उन क़ाइदीन ने सी बलॉक के क़रीब एहतेजाज किया जहां चीफ़ मिनिस्टर का दफ़्तर है। उन्होंने सफ़ाई मुलाज़िमीन के मसले की जल्द यकसूई पर-ज़ोर दिया। इन क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर पर हिट धर्मी वाला रवैया इख़तियार करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए सख़्त तन्क़ीद की।

उन्होंने कहा कि हुकूमत वर्किंग क्लास तबक़ा में ख़ौफ़ का माहौल पैदा कर रही है एहतेजाजी क़ाइदीन को गिरफ़्तार कर लिया गया था जिनकी बादअज़ां रिहाई अमल में आई। जिन क़ाइदीन को गिरफ़्तार किया गया था उनमें टी वीरा भदरम चाडा वेंकट रेड्डी सी पी ऐम-ओ-सी पी आई तलगोदीशम लीडर ई दिया कर राउ और शेवा कुमार भी शामिल हैं।

TOPPOPULARRECENT