Sunday , September 24 2017
Home / Featured News / चुनाव मुहिम में बेहूदगी अफ़सोसनाक:ओबामा

चुनाव मुहिम में बेहूदगी अफ़सोसनाक:ओबामा

वाशिंगटन 16 मार्च: सदर बराक ओबामा ने कहा कि 2016 सदारती चुनाव मुहिम के दौरान ख़वातीन और अक़लियतों से मंसूब बेहूदगी और खराब मुहिम और अत्याचार से उन्हें काफ़ी सदमा हुआ।

उन्होंने इस यक़ीन का इज़हार किया कि अमेरीकी अवाम उन के जांनशीन के तौर पर डोनाल्ड ट्रम्प को मुंतख़ब नहीं करेंगे क्युं कि वो जानते हैं कि सदारती उम्मीदवारों की तरफ़ से सामने आने वाले रिमार्कस के आलमी असरात ज़हेर हो रहे हैं। वाईट हाऊस प्रेस सेक्रेटरी जोश एर्न्स्ट ने मीडिया को बताया कि अंदरूने मुल्क सियासतदानों के मबाहिस के आलमी असरात ज़हेर हो रहे हैं।

साथ ही सदर ने अमेरीकी अवाम को यक़ीन दिलाना चाहा है कि वो नहीं मानते कि ट्रम्प सदर मुंतख़ब किए जाऐंगे। ट्रम्प की चुनाव मुहिम के अंदाज़ पर मीडिया के सवालात का जवाब देते हुए एर्न्स्ट ने कहा कि ओबामा ने अवाम में एक दो मौक़ों पर कहा है कि उन्हें नहीं लगता कि ट्रम्प सदर या कमांडर इनचीफ़ मुंतख़ब किए जाऐंगे। उन्होंने बज़ाहिर 69 साला रियल स्टेट बिज़नसमैन की मुख़ालिफ़ मुस्लिम और मुख़ालिफ़ तारकीन-ए-वतन लफ्फ़ाज़ी का हवाला देते हुए कहा: मेरे ख़्याल में अमेरीकी अवाम समझते हैं कि जब वो किसी सदर का चुनाव कर रहे हैं तो उन्हें एसे शख़्स को चुनाव करना चाहीए जो पाबंद डिसिप्लिन हो और जो सूझ-बूझ और दानिशमंदी का हामिल हो, ये समझने आमादा हो कि इन के अवामी तबसरों के नुमायां नताइज बरामद होंगे।

और कहा कि इस बात से इनकार नहीं कि चुनाव मुहिम के दौरान बहुत गर्मागर्मी देखने में आरही है क्युं कि सदर और सियासी लीडर बनने का ख़ाहिशमंद एक शख़्स कशीदगी को हवा दे रहा है और अवाम के जज़बात से फ़ायदा हासिल करने की कोशिश में है।

TOPPOPULARRECENT