Tuesday , October 24 2017
Home / Sports / चेन्नई के ख़िलाफ़ टी एंड टी को आज करो यह मरो सूरत-ए-हाल का सामना

चेन्नई के ख़िलाफ़ टी एंड टी को आज करो यह मरो सूरत-ए-हाल का सामना

वेस्ट इंडीज़ से ताल्लुक़ रखने वाली चैम्पिय‌न टीम ट्रेने डॉड एंड टोबागो (टी एंड टी) के लिए सेमीफाइनल में रसाई के लिए आज‌ यहां खेले जाने वाले चैंपियंस लीग के मुक़ाबला में शानदार फ़ार्म में मौजूद चेन्नई सुपर किंग्स को मात‌ देना होगा जोकि एक बड़ा चैलेंज होगा।

महेन्द्र सिंह धोनी की ज़ेर क़ियादत चेन्नई सुपर किंग्स ने पहले ही सेमीफाइनल में रसाई हासिल करली है। टी एंड टी के लिए गुजिश्ता रोज़ उस वक़्त हालात साज़गार होगए, जब बारिश से मुतास्सिरा मुक़ाबला में उसे डकवर्थ लूइस निज़ाम के तहत कामयाबी हासिल हुई, वर्ना इबतिदाई मुक़ाबला में सन राइज़र्स हैदराबाद के ऑल राउंडर थिसारा परेरा की शानदार बैटिंग की वजह से उसे हार‌ बर्दाश्त करनी पड़ी थी।

जुनूबी अफ्रीका से ताल्लुक़ रखने वाली टीम टाइटंस के ख़िलाफ़ गुजिश्ता रात खेले गए मुक़ाबला में टी एंड टी ने 6 रंस‌ की कामयाबी हासिल की है जो इस के लिए काफ़ी अहम कामयाबी साबित हुई। मौजूदा हालात में अगर टी एंड टी चेन्नई सुपर किंग्स को मात‌ देने में नाकाम रहती है तो फिर ग्रुप बी में रन रेट की अहमियत बढ़ जाएगी।

लिहाज़ा वेस्ट इंडीज़ से ताल्लुक़ रखने वाली टीम इस बात की कोशिश करेगी कि वो अगर चेन्नई को मात‌ देने में कामयाब ना भी हो तो अपनी हार‌ के फ़र्क़ को कम से कम करे ताकि बेहतर रन रेट की बदौलत वो ग्रुप में दूसरा मुक़ाम हासिल करसके। फ़िलहाल टी एंड टी और टाइटंस के मुशतर्का तौर पर 8 निशानात हैं जिन्हों ने दो फ़ुतूहात के ज़रिया ये निशानात हासिल किए हैं।

टाइटंस की बनिसबत टी एंड टी +0.407 के रन रेट से आगे है जब कि टाइटंस का रन रेट +0.228 है। चेन्नई सुपर किंग्स के मौजूदा फ़ार्म को देखते हुए टी एंड टी के कप्तान दिनेश रामदीन ने अपने खिलाड़ियों से मुतालिबा किया है कि वो इस मुक़ाबला में कामयाबी के लिए अपनी तमाम तर सलाहियतों का मुज़ाहरा करें।

टी एंड टी के बैट्समेनों ख़ुसूसन ओपनर एवन लेविस और बैनुल-अक़वामी तजुरबाकार डारेन ब्रावो ने बेहतरीन मुज़ाहरा किया है। टीम इंतिज़ामिया उम्मीद कररही है कि नकोलास पौर्ण और लंडल समंस जिन्होंने गुजिश्ता मुक़ाबला में बेहतरीन मुज़ाहरा किया है, वो इस मुज़ाहरा के सिलसिला को बरक़रार रखें।

टी एंड टी के लिए फ़ास्ट बौलर रवी रामपाल और स्पिनर सुनील नारायण फिर एक मर्तबा अहम खिलाड़ी होंगे जिन्हों ने गुजिश्ता मुक़ाबला में भी टीम के लिए बेहतर मुज़ाहरा किया है।

TOPPOPULARRECENT