Thursday , October 19 2017
Home / Crime / चेन्नई में सेक्योरिटी इंतिज़ामात सख़्त, शहर में दाख़िल होने वाली गाडियों पर कड़ी नज़र

चेन्नई में सेक्योरिटी इंतिज़ामात सख़्त, शहर में दाख़िल होने वाली गाडियों पर कड़ी नज़र

चेन्नई 19 अप्रैल : बैंगलोर में गुजिश्ता रोज़ बी जे पी दफ़्तर के क़रीब हुए बम धमाका के बाद चेन्नई में सेक्योरिटी सख़्त करदी गई है। मुक़ामी पुलिस के मुताबिक‌ बैंगलोर धमाका के बाद यहां एहतियाती इक़दामात के तौर पर सेक्योरिटी इंतिज़ामात सख़्त करदिए गए हैं।

अर पोर्ट, रेलवे स्टेशनों और बस टर्मिनलस पर सेक्योरिटी सख़्त करदी गई है। पुलिस ज़राए ने ये भी कहा कि दीगर रियास्तों की शहर में दाख़िल होने वाली गाडियों पर भी सख़्त निगाह रखी जा रही है। चेन्नई का सैंटर्ल रेलवे स्टेशन जहां रोज़ाना हज़ारों मुसाफ़िर यन की आमद-ओ-रफ़त रहती है यहां के पार्किंग इलाके में पुलिस ने गाडियों की तलाशी लेने वाली अपनी गाड़ी पार्क करदी है और यहां आने वाले अफ़राद पर कड़ी नज़र रखी जा रही है।

पुलिस ने मुसाफ़िर यन के साज़-ओ-सामान और बागस की तलाशी के लिए तर्बीयत याफ़ता खोजी कुत्तों का भी इस्तिमाल कर रही है। पुलिस ने कहा है कि सी सी टी वेज़ नैट वर्क़्स को मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर नसब(लगाना) करने के अलावा फ़िज़ाई(हवाई) निगरानी को भी यक़ीनी बनाया गया है ताकि किसी भी नागहानी वाक़िये से निमटा जा सके।

गुजिश्ता रोज़ बैंगलोर में बी जे पी दफ़्तर के क़रीब बम धमाका हुआ था जोकि कर्नाटक में एसेंबली इंतिख़ाबात से पहले की जाने वाली एक जाँच‌ करवाई थी। जिस में 11 पुलिस अहलकारों के बिशमोल दीगर अफ़राद भी ज़ख़मी हुए। जबकि इस बम धमाका में जो मोटर साईकल इस्तिमाल की गई है वो तामिलनाडो की रजिस्ट्रेशन शूदा गाड़ी है और ये गाड़ी एक वेन और कार के बीच‌ पार्क की गई थी जिस में सुबह 10.30 बजे धमाका हुआ।

TOPPOPULARRECENT