Tuesday , October 24 2017
Home / Sports / चेन्नाई सुपर किंग्स का आज किंग्स इलेवन पंजाब से मुक़ाबला

चेन्नाई सुपर किंग्स का आज किंग्स इलेवन पंजाब से मुक़ाबला

मोहाली 10 अप्रैल : इंडियन प्रीमयर लीग 2013 का 11 वां मुक़ाबला कल मेज़बान किंग्स इलेवन पंजाब और चेन्नाई सुपर किंग्स के दरमयान मोहाली में खेला जाएगा जैसा कि पंजाब ने अपने इबतिदाई मुक़ाबले में पुने वॉरियर्स के ख़िलाफ़ एक आसान कामयाबी हासिल की है

दूसरी जानिब महेंद्र सिंह धोनी की ज़ेर क़ियादत चेन्नाई सुपर किंग्स को अपने शुरूआती मुक़ाबलेमें मुंबई इंडियंस के ख़िलाफ़ क़रीबी शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी जो कि उसे ख़ुद अपने मैदान एम ए चिदम़्बरम स्टेडियम में हुई है।

चेन्नाई केलिए ज़रूरी है कि इस के टाप आर्डर बेहतर मुज़ाहरे करें जिस में ख़सूसन माईक हसी और मुरली विजय‌ पर मुश्तमिल ओपनिंग जोडी को टीम केलिए बेहतर शुरूआत फ़राहम करनी होगी क्यों कि एक मर्तबा अगर हसी और विजय‌ की जोड़ी ने टीम को बेहतर शुरूआत फ़राहम करदी तो फिर सुरेश राना और कप्तान धोनी को बगै़र किसी दबाव‌ के तेज़ रफ़्तार बैटिंग केलिए राह हमवार होगी जबकि मेडिल आर्डर में डेविन ब्रावो और एस बद्री नाथ पर भी बेहतर मुज़ाहरे की ज़िम्मेदारी आइद होती है ।

चेन्नाई का बौलिंग शोबा बेहतर है जैसा कि इसने मुंबई के ख़िलाफ़ मुतास्सिर कुन मुज़ाहरे किया जिस में ख़सूसन डेरिक नैन्स ने शानदार मुज़ाहरा किया है नीज़ पंजाब के ख़िलाफ़ मोहाली में कल खेले जाने वाले मुक़ाबले केलिए यहां की विकेट ऑस्ट्रेलियाई बोलर डेरिक केलिए मज़ीद बेहतर साबित होसकती है।

अंकित राजपूत ने भी अपने पहले मुक़ाबले में मुतास्सिर कुन मुज़ाहरे किये है जबकि तीसरे फ़ास्ट बोलर ब्रावो ने कुछ रंस‌ ज़रूर दीए है लेकिन वेस्ट इंडीज़ के ऑलराउंडर एक तजुरबाकार खिलाड़ी है जो कि यहां की विकेट से मिलने वाली उछाल और रफ़्तार से फ़ायदा उठा सकते हैं।

चेन्नाई में बैन लाफ़लीन एक और ऐसा नाम है जो कि हरीफ़ बैटस्मेनों को परेशान करसकते हैं लेकिन उमीद की जा रही है कि नोवन कोला सीखरा केलिए शायद उन्हें अपना मुक़ाम गंवाना पड़े जबकि स्पेन शोबा की क़ियादत रवी चंद्रन अश्विन करेंगे।

चेन्नाई के ख़िलाफ़ पंजाब केलिए मसाइल ज़्यादा तशवीशनाक नहीं क्यों कि इसने इतवार को मुनाक़िदा टूर्नामेंट के अपने इफ़्तिताही मुक़ाबले में पुने को बाआसानी शिकस्त दी है जिस में इसके बोलरों ने एक भी ग़लत क़दम नहीं डाला था। इबतिदाई मुक़ाबले के बरअक्स चेन्नाई टीम ने एक से ज़ाइद आलमी मेयार के बैटस्मेन मौजूद हैं जिनके ख़िलाफ़ पंजाब के बोलरों को एक सख़्त चैलेंज दरपेश रहेगा।

पंजाब के स्ट्राइक बोलर प्रवीन कुमार के इबतिदाई ओवर्स में चेन्नाई के बैटस्मेनों को परेशानी लाहक़ होसकती है जबकि रयान हारिस की बौलिंग में गेंद को दोनों तरफ़ सिइंग कराने की सलाहियत के अलावा रफ़्तार भी मौजूद है। पंजाब की सफ़ में ऑलराउंडर अज़हर महमूद की शमूलियत दोनों टीमों में वाज़ह फ़र्क़ पैदा करसकती है क्योंकि अज़हर महमूद एक जेहीन ऑलराउंडर है जो कि मुक़ाबले के दौरान वक़्त की नज़ाकत के एतबार से बैटिंग और बौलिंग दोनों भी मुतास्सिर कुन करसकते हैं।

फ़ास्ट बोलर प्रवेन्द्र आवाना पंजाब केलिए एक दरयाफ्त साबित होरहे हैं जिन्होंने अपनी टीम केलिए गुजिश्ता दो सीज़नों के दौरान बेहतर मुज़ाहरा किया है। स्पेन शोबा में पियूष चाव‌ला पंजाब के अहम नाम है जिनके इनिंगज़ के दरमयानी ओवर्स में अपने चार ओवर्स की बौलिंग में हरीफ़ बैटस्मेनों को परेशान करसकते हैं।

पंजाब ने अपने पहले मुक़ाबले में पुने के ख़िलाफ़ कामयाबी केलिए 100 रंस‌ का निशान आसानी से हासिल करलिया था जिस में कप्तान एडम गिलक्रिस्ट ने टीम को तेज़ रफ़्तार शुरू फ़राहम की थी । पंजाब की टीम ने कप्तान गिलक्रिस्ट की मौजूदगी अहम है जो कि किसी भी वक़्त तन्हा मुक़ाबले को अपनी टीम के हक़ में करसकते हैं।

नौजवान बैटस्मेन मनन वोहरा ने भी मुतास्सिर कुन बैटिंग की है जबकि गुजिश्ता सीज़न में चेन्नाई के ख़िलाफ़ मैन आफ़ दी मैच मनदीप सिंह ने 75 रंस‌ की इनिंगज़ खेली थी । टीम में टी 20 के माहिर ऑस्ट्रेलियाई बैटस्मेन डेविड हसी भी टीम को मुस्तहकम करते हैं ।

मौजूदा फ़ार्म के एतबार से इस मुक़ाबले केलिए पंजाब को पसंदीदा मौक़िफ़ हासिल है लेकिन चेन्नाई एक ताक़तवर टीम है।

TOPPOPULARRECENT