Friday , October 20 2017
Home / India / छत्तीसगढ़ एसेंबली इंतिख़ाबात केलिए कांग्रेस का मंशूर जारी

छत्तीसगढ़ एसेंबली इंतिख़ाबात केलिए कांग्रेस का मंशूर जारी

छत्तीसगढ़ एसेंबली इंतिख़ाबात केलिए कांग्रेस ने अपना इंतिख़ाबी मंशूर जारी कर दिया है, जिस में किसानों और ग़रीबों पर ख़ास तवज्जो की गई है जिस में हर माह 35 किलो मुफ़्त चावल की फ़राहमी, किसानों को मुफ़्त बर्क़ी सरबराही और धान की क़ीमत फ़ी कुवि

छत्तीसगढ़ एसेंबली इंतिख़ाबात केलिए कांग्रेस ने अपना इंतिख़ाबी मंशूर जारी कर दिया है, जिस में किसानों और ग़रीबों पर ख़ास तवज्जो की गई है जिस में हर माह 35 किलो मुफ़्त चावल की फ़राहमी, किसानों को मुफ़्त बर्क़ी सरबराही और धान की क़ीमत फ़ी कुविंटल 2000 रुपये जैसी इस्कीमात शामिल हैं जिसे यक़ीनन किसान। दोस्त मंशूर से ताबीर किया जा रहा है।

ए आई सी सी ख़ाज़िन और राज्य सभा एम पी मोती लाल वोरा ने पार्टी हेडक्वार्टर्स पर सीनियर लीडर्स की मौजूदगी में मंशूर जारी किया, जिस में वादा किया गया है कि किसानों को धान केलिए फ़ी कुविंटल 2000 रुपये अदा किए जाऐंगे और मजमूई रक़म में से 500 रुपये किसानों के ख़ानदानों में मौजूद ख्वातीन को अदा किए जाऐंगे। यही नहीं बल्कि ये वादा भी किया गया है कि अगर कांग्रेस बरसर-ए-इक़तिदार आई तो दर्ज फ़हरिस्त ज़ातों में एतिमाद की बहाली को अव्वलीन तर्जीह दी जाएगी।

TOPPOPULARRECENT