Thursday , October 19 2017
Home / India / छत्तीसगढ़ में कांग्रेस की इंतेख़ाबी मुहिम में अवाम से जज़बाती अपील

छत्तीसगढ़ में कांग्रेस की इंतेख़ाबी मुहिम में अवाम से जज़बाती अपील

गुज़िशता मई में कांग्रेस क़ाइदीन पर माव‌सटों के घात लगा कर किए हुए हमले के सिलसिले में अवाम से शदीद जज़बाती अपील करते हुए राहुल गांधी ने कहा कि साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस नंद कुमार पटेल को चीफ़ मिनिस्टर बनने से रोकने और ग़रीबों-ओ-कबायलियों की आवाज़ ख़ामोश कर देने के मक़सद से हलाक किया गया है।

25 मई के बिस्तर में माव‌सटों के होलनाक हमले के सिलसिला में रमन सिंह हुकूमत पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए उन्होंने कहा कि इस हमले से रियासत की पूरी सीनियर कांग्रेस क़ियादत का सफ़ाया कर दिया गया। उन्होंने कहा कि ये कांग्रेस पार्टी पर हमला नहीं था बल्कि अवाम पर हमला था।

उन्होंने राय दहनदों से कहा कि वो इस वाक़िया को फ़रामोश ना करें और रियासत में कांग्रेस को बरसर-ए-इक्तदार लाएंगे। बी जे पी पर तन्क़ीद करते हुए राहुल गांधी ने कहा कि वो करप्शन की आलमी चैंपीयन है और उनके ख़्याल में चंद अफ़राद की बाइख़तयारी में यक़ीन रखती है अवाम बाइख़तियार में नहीं जो कांग्रेस का एजंडा है।

चीफ़ मिनिस्टर रमन सिंह के इंतेख़ाबी जलसे से ख़िताब करते हुए नायाब सदर कांग्रेस ने कहा कि ये पटेल नहीं बल्कि इलाक़ाई अवाम थे जिनकी आवाज़ को इस क़तल के ज़रीये ख़ामोश कर दिया गया। उन्होंने कहा कि इस हमले का निशाना सिर्फ़ कांग्रेस नहीं बल्कि अवाम की सदा और मुक़ामी ख़वातीन थीं।

मक़्तूल साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस नंद कुमार पटेल का बार बार हवाला देते हुए राहुल गांधी ने कहा कि वो यक़ीनी तौर पर चीफ़ मिनिस्टर बन जाते उन्हें कोई नहीं रोक सकता था। एक ही रास्ता मौजूद था कि उन्हें क़तल कर दिया जाये। रियासत हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए राहुल गांधी ने कहा कि कांग्रेस की पूरी रियासती क़ियादत का सफ़ाया कर दिया गया फिर भी रियासती हुकूमत का दावे है कि इनका कोई क़सूर नहीं है।

अपनी तक़रीर में उन्होंने बार बार कहा कि कांग्रेस पार्टी कबायलियों को बाइख़तियार बनाने और उनके हुक़ूक़ तस्लीम करने की पाबंद है। उन्होंने कहा कि यहां का जल ,जंगल और ज़मीन आप की मिल्कियत है। उन्होंने कहा कि छत्तीसगढ़ के ग़रीब अवाम की छः लाख एकड़ अराज़ी छीन ली गई।

रियासती हुकूमत ने ये अराज़ी सनअतकारों के हवाले करदी। उन्होंने कहा कि बी जे पी ने ये अराज़ी छीनी है और कांग्रेस ये अराज़ी आप को वापिस दिलाएगी। उन्होंने सवाल किया कि क्या आप अपनी अराज़ी सनअतकारों को देना चाहते हैं। राहुल गांधी ने इल्ज़ाम आइद किया कि बी जे पी करप्शन की आलमी चैंपीयन है। वो सिर्फ़ बड़ी बड़ी बातें करती हैं। काम कुछ नहीं करती।उन्होंने अवाम से अपील की कि वो इस बार कांग्रेस को वोट देकर बरसर-ए-इक्तदार लाएंगे ।

TOPPOPULARRECENT