Monday , October 23 2017
Home / India / जंगल महल में सीकोरीटी फ़ोर्सस की तारीकी में गश्त्त

जंगल महल में सीकोरीटी फ़ोर्सस की तारीकी में गश्त्त

कोलकता २२ नवंबर (पी टी आई) जंगल महल में सीकोरीटी फ़ोर्सस ने ऑप्रेशन में शिद्दत पैदा करदी और रात के वक़्त ख़ुसूसी तौर पर जंगलाती इलाक़ों की तलाशी की जा रही है। सीकोरीटी फ़ोर्सस को रात की तारीकी में दिखाई देने वाले आलात, लाईटस और धमाको

कोलकता २२ नवंबर (पी टी आई) जंगल महल में सीकोरीटी फ़ोर्सस ने ऑप्रेशन में शिद्दत पैदा करदी और रात के वक़्त ख़ुसूसी तौर पर जंगलाती इलाक़ों की तलाशी की जा रही है। सीकोरीटी फ़ोर्सस को रात की तारीकी में दिखाई देने वाले आलात, लाईटस और धमाको आलों का पता चलाने वाले आलात से लैस किया गया है।

सी आर पी एफ़ के अरकान जो मुशतर्का सीकोरीटी फ़ोर्स का हिस्सा ही। रात के औक़ात में जंगलाती इलाक़ा में पहुंच कर तलाशी मुहिम जारी रखे हुए हैं।

दूर दराज़ के इलाक़ों में जहां सड़कें नहीं पाई जाती , दो अफ़राद पर मतशमल टीम को मोटर सैक़ल पर 7 ता 8 के ग्रुप की शक्ल में भेजा जा रहा है और वो 24 घंटे गशत जारी रखे हुए हैं।

फ़ौज की चौकसी की वजह से जुमा को माविस्ट निर्मल महातो की गिरफ़्तारी अमल में आ सकी जो ने 27 अक्तूबर 2009 -ए-को राजधानी एक्सप्रॆस 8 घंटा तक बनसताला में रोके रखने में शरीक था। मावसट कैडर से वाबस्ता रब्बी मंदी ने कल ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार करली थी।

TOPPOPULARRECENT