Thursday , October 19 2017
Home / District News / जगत्याल में महिकमा बलदिया की नाक़िस कारकर्दगी

जगत्याल में महिकमा बलदिया की नाक़िस कारकर्दगी

जगत्याल बलदी ओहदेदारान की कारकर्दगी पर कौंसिलरस ने ब्रहमी का इज़हार किया। ओहदेदारों के ग़ैर ज़िम्मे दाराना फ़ैसलों से अवाम को माली नुक़्सान होरहा है।

जगत्याल बलदी ओहदेदारान की कारकर्दगी पर कौंसिलरस ने ब्रहमी का इज़हार किया। ओहदेदारों के ग़ैर ज़िम्मे दाराना फ़ैसलों से अवाम को माली नुक़्सान होरहा है।

बलदिया जगत्याल का पहली जनरल बॉडी मीटिंग चैरपर्सन टी वजये लक्ष्मी की सदारत में मुनाक़िद हुवी। मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से रुकने असेंबली टी जीवन रेड्डी ने शिरकत की।

एजंडा में शामिल 19 उमूर पर कौंसिलरस के दरमयान बेहस-ओ-तकरार के बाद 76लाख रुपये जनरल फ़ंड से शहर के मुख़्तलिफ़ वार्डज़ में तरक़्क़ीयाती काम के लिए मंज़ूर हुए।

तमाम पार्टीयों के तआवुन से शहर में तरक़्क़ीयाती काम अंजाम देने चैरपर्सन टी वजया लक्ष्मी ने अज़म का इज़हार किया। इस मौके पर बलदिया जगत्याल के कौंसिल से मुताल्लिक़ा कोर्ट में मुख़्तलिफ़ मुक़ामात के लिए एडवोकेट टी सुरेंद्र को लाखों रूपियों की अदायगी पर टी डी पी और टी आर एस कौंसिलर जया श्री सरीता देवी ने सख़्त एतेराज़ किया जिस पर टी आर एस तेलुगु देशम और कांग्रेस के दरमयान ज़बरदस्त बेहस-ओ-तकरार हुई।

इस मौके पर बलदिया ऑफ़िस में कुर्सीयों की ख़रीदी के लिए 57,650 रुपये की मंज़ूरी पर टी आर एस और तेलुगु देशम कौंसिलरस ने मुख़ालिफ़त की।

शहर में सफ़ाई चंद वार्डस तक महिदूद है तमाम वार्डस में अंजाम देने का कौंसिलर की तरफ् से मुतालिबा पर सनीटरी इन्सपेक्टर वेंकटस्वामी ने बताया कि मज़दूरों को दूसरी ज़रूरीयात के लिए इस्तेमाल पर ही ये मसाइल दरपेश आरहे हैं।

पीने के पानी की सरबराही का कोई पुर्साने हाल नहीं है। फिल्टर बैड पर साफ़ सफ़ाई के लिए कोई इक़दामात ना करने टी आर एस कौंसिलर देवेंद्र नायक, ए कृष्णा हरी ने इल्ज़ाम लगाया।

TOPPOPULARRECENT