Thursday , August 24 2017
Home / AP/Telangana / जगन की तर्ज़ पर जेल जाने की ख़ाहिश नहीं: नारा लोकेश

जगन की तर्ज़ पर जेल जाने की ख़ाहिश नहीं: नारा लोकेश

हैदराबाद 30 जून : तेलुगू देशम पार्टी क़ौमी जनरल सेक्रेटरी एन लोकेश नायडू ने पुर-ज़ोर अलफ़ाज़ में कहा कि क़ाइद अप्पोज़ीशन आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ असेंबली वाई एस जगन मोहन रेड्डी की तरह ग़लत बयान बाज़ीयों के ज़रीये और मुबय्यना बेक़ाईदगियों के ज़रीये जेल जाने की मेरी कोई ख़ाहिश नहीं है।

उन्होंने उनके ख़िलाफ़ करप्शन के आइद किए जानेवाले इल्ज़ामात को साबित करने का अप्पोज़ीशन वाईएसआर पार्टी क़ाइदीन से पुर-ज़ोर मुतालिबा क्या। विजयवाड़ा में वाक़्ये पंजा सेंटर में रमज़ान उल-मुबारक के सिलसिले में रमज़ान तोहफे की ग़रीब अवाम में तक़सीम के लिए मुनाक़िदा तक़रीब के दौरान ख़िताब करते हुए लोकेश ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू की क़ियादत में हुकूमत आंध्र प्रदेश ना सिर्फ रियासत की तरक़्क़ी बल्के अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए बेहतर इक़दामात कर रही है और ये इक़दामात क़ाइद अप्पोज़ीशन-ओ-सदर वाईएसआर कांग्रेस पार्टी वाईएस जगन मोहन रेड्डी के अलावा दुसरे क़ाइदीन वाईएसआर कांग्रेस पार्टी बर्दाश्त नहीं कर पा रहे हैं और हुकूमत पर हर-रोज़ नए नए इल्ज़ामात आइद करने के लिए कोशां है जब कि हक़ीक़त ये है कि वाईएसआर कांग्रेस पार्टी क़ाइदीन के आइद किए जानेवाले इल्ज़ामात पर रियासत आंध्र प्रदेश के कोई अवाम भी यक़ीन करने के मौकुफ़ में नहीं हैं इस मौके पर लोकेश ने रुकने असेंबली विजयवाड़ा तेलुगू देशम पार्टी जलील ख़ां की तरफ से एहतेमाम करदा रमज़ान तोहफ़ा जात को ग़रीब अवाम ख़वातीन वग़ैरा में तक़सीम किए।

इस तक़रीब में एन चुना राजपा , डी ओमा महेश्वर राव‌ , पी पिला राव‌ , के रवींद्र और दुसरे क़ाइदीन तेलुगू देशम पार्टी भी कसीर तादाद में शरीक थे। जलील ख़ां रुकने असेंबली ने ख़ैर-मक़्दम किया।

TOPPOPULARRECENT