Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / जगन की दरख़ास्त ज़मानत पर आज समाअत

जगन की दरख़ास्त ज़मानत पर आज समाअत

वाई एस आर कांग्रेस के सदर जगन मोहन रेड्डी ने जो ग़ैर मुतनासिब असासों के मुक़द्दमा के ज़िमन में चंचलगुडा जेल में क़ैद हैं, एक ख़ुसूसी अदालत में दरख़ास्त ज़मानत दायर करते हुए इस बुनियाद पर राहत की इस्तिदा की है के उनके ख़िलाफ़ ज़ेर दौरां म

वाई एस आर कांग्रेस के सदर जगन मोहन रेड्डी ने जो ग़ैर मुतनासिब असासों के मुक़द्दमा के ज़िमन में चंचलगुडा जेल में क़ैद हैं, एक ख़ुसूसी अदालत में दरख़ास्त ज़मानत दायर करते हुए इस बुनियाद पर राहत की इस्तिदा की है के उनके ख़िलाफ़ ज़ेर दौरां मुक़द्दमा मेंसी बी आई तहक़ीक़ात मुकम्मिल होचुकी हैं।

अदालत ने इस दरख़ास्त पर सी बी आई को जवाब दाख़िल करने की हिदायत की और कल आइन्दा समाअत मुक़र्रर की गई है। सी बी आई ने कड़पा के रुकन पार्लीमैंट और दूसरों के ख़िलाफ़ कल मज़ीद तीन चार्ज शीट्स दायर किए हैं जिस के साथ ही अब तक दायर करदा चार्ज शीट्स की तादाद आठ होगई है।

जगन को ग़ैर मुतनासिब असासे जमा करने के इल्ज़ामात के तहत पिछ्ले साल 27 मार्च को गिरफ़्तार किया गया था और जब से वो चंचलगुडा जेल में महरूस हैं।

सुप्रीम कोर्ट ने 9 मई की एक दरख़ास्त ज़मानत मुस्तर्द कर दिया था और सी बी आई को अपनी तहक़ीक़ात मुकम्मिल करते हुए अंदरून चार माह चार्ज शीट पेश करने की हिदायत की थी।

अदालत-ए-उज़्मा ने कहा था कि सी बी आई चार्ज शीट की पीशकशी के बाद जगन को तहत की अदालत में दरख़ास्त ज़मानत दायर करने की आज़ादी हासिल रहेगी और तहत की अदालत जवाज़ की बुनियाद पर ग़ौर करसकती है।

TOPPOPULARRECENT