Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / जगन की भूक हड़ताल किसानों से धोका

जगन की भूक हड़ताल किसानों से धोका

हैदराबाद । 12 जनवरी ( सियासत न्यूज़ ) जगन मोहन रेड्डी किसानों के मसाइल को हल करवाने केलिए एहतिजाज करने से क़बल अपने वालिद के दौर में किसानों पर हुए मज़ालिम पर ग़ैर मशरूत माज़रत ख़्वाही करें । रुकन असम्बली मसरज़ अनापोरनमा ने आज प्र

हैदराबाद । 12 जनवरी ( सियासत न्यूज़ ) जगन मोहन रेड्डी किसानों के मसाइल को हल करवाने केलिए एहतिजाज करने से क़बल अपने वालिद के दौर में किसानों पर हुए मज़ालिम पर ग़ैर मशरूत माज़रत ख़्वाही करें । रुकन असम्बली मसरज़ अनापोरनमा ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान कहा कि जगन मोहन रेड्डी की सह रोज़ा भूक हड़ताल महज़ किसानों से धोका है ।

मिस्टर जगन मोहन रेड्डी सह रोज़ा एहतिजाज के ज़रीया किसानों को अपना हमनवा बनाने की नाकाम कोशिश कररहे हैं । रुकन असम्बली तेलगु देशम ने वाई ऐस राजशेखर रेड्डी पर किसानों के ख़िलाफ़ इक़दामात का इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि वाई ऐस राजशेखर रेड्डी ने किसानों के मुफ़ादात का तहफ़्फ़ुज़ और मुफ़्त बर्क़ी सरबराही के नाम पर वोट हासिल किए थे । लेकिन डाक्टर रेड्डी अपने इंतिख़ाबी वाअदे को पूरा ना करते हुए किसानों से धोका दही की थी ।

मसरज़ अनापोरनमा ने जगन मोहन रेड्डी को मश्वरा दिया हीका वो सयासी तमाशा करने के बजाय हक़ीक़ी हमदर्दी का मुज़ाहरा करते हुए अपने वालिद के इक़दामात पर किसानों से माज़रत ख़्वाही करें । उन्हों ने बताया कि तेलगु देशम पार्टी ने कांग्रेस के इक़तिदार में आने के बाद से ही सूरत-ए-हाल को भाँपते हुए रियास्ती हुकूमत ग़ैर मंसूबा बंद ज़रई पालिसी को तन्क़ीद का निशाना बनाना शुरू किया था ।

उन्हों ने बताया कि रियास्ती हुकूमत किसानों के मुफ़ादात के तहफ़्फ़ुज़ में नाकाम होचुकी है और हुकूमत की ज़रई पालिसी किसानों की मुख़ालिफ़ साबित होरही है । इस सूरत-ए-हाल में तेलगु देशम पार्टी ने किसानों के मुफ़ादात के तहफ़्फ़ुज़ केलिए मुनज़्ज़म एहितजाजी मंसूबा तैय्यार किया है । उन्हों ने बताया कि सदर तेलगु देशम पार्टी मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने मुतास्सिरा किसानों से मुलाक़ात करते हुए हालात से आगही हासिल कररहे हैं

जिस के ज़रीया वो क़ौमी सतह पर किसानों के मसाइल के हल केलिए जद्द-ओ-जहद का मंसूबा रखते हैं । मसरज़ अनापोरनमा ने जगन मोहन रेड्डी से इस्तिफ़सार किया कि जगन मोहन रेड्डी ये बात वाज़ेह करें कि इन की किसानों की ताईद में तहरीक के मुताल्लिक़ उन के पास किया मंसूबा बंदी है ।

TOPPOPULARRECENT