Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / जगन के हक़ में दस्तख़ती मुहिम की मुज़म्मत

जगन के हक़ में दस्तख़ती मुहिम की मुज़म्मत

हैदराबाद 20 जनवरी : तेलुगु नाडो स्टूडेंट्स फेडरेशन ने सदर वाई एस आर कांग्रेस जगन मोहन रेड्डी लब दो करोड़ अफ़राद की दस्तख़ती मुहिम के ज़रीये जेल से रहा करवाने की साज़िश मुरत्तिब की गई थी अब इस साज़िश का मुंहतोड़ जवाब एक लाख दस्तख़तों पर मबनी ख़ुतूत के ज़रीये देने का फैसला किया है ।

ई अंजनिया गौड़ सदर टी एन एस एफ ने कहा कि करप्शन और बेक़ाईदगियों से करोड़ों रुपये कमाने वाले जगन की ताईद में दस्तख़ती मुहिम का जवाब देने अपने तमाम कारकुनों से तयार रहने की अपील की और इस दस्तख़ती मुहिम का एक लाख ख़ुतूत से जवाब देने के प्रोग्राम का 22 जनवरी से आग़ाज़ किया जाएगा ।

अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए उन्हों ने कहा कि जगन की बेक़ाईदगियों ने रियासत के मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात इदारों को लूट कर रखदया गया । उन्हों ने इंतेहाई कुरपट-ओ-बेक़ाईदगियों में मुलव्वस पाए जाने वाले क़ाइद की पार्टी क़ाइदीन को बाक़ायदा तौर पर वक़्त का तीन करके सदर जमहूरीया परनब मुख‌र्जी की तरफ से मुलाक़ात करना तकलीफ़ दह है ।

जगन की बेक़ाईदगियों से अवाम को बिलख़सूस तलबा और् नौजवानों को वाक़िफ़ करवाकर एक लाख ख़ुतूत सदर जमहूरीया हिंद को रवाना किए जाएंगे ।

उन्हों ने मुत्तहदा आंध्र के मसले पर सदर पार्टी चंद्राबाबू नायडू को तन्क़ीद का निशाना बनाए जाने के ख़िलाफ़ इंतिबाह देते हुए कहा कि इसको बर्दाश्त नहीं किया जाएगा ।

उन्हों ने कहा कि 25 जनवरी को अज़ला अनंतपुर , करनूल , कड़पा , महबूबनगर , 27 जनवरी को ज़िला रंग रेड्डी , 28 जनवरी हैदराबाद , 29 जनवरी ज़िला मेदक , 30 जनवरी ज़िला करीमनगर , 31 जनवरी ज़िला आदिलाबाद , निज़ामबाद , 2 फरवरी ज़िला खम्मम , 3 फरवरी ज़िला वरंगल , 4 फरवरी ज़िला नलगेंडा , 6 फरवरी अज़ला गुंटूर-ओ-कृष्णा , और 10 फरवरी को विशाखापटनम में ख़ुतूत की मुहिम चलाई जाएगी ।

TOPPOPULARRECENT