Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / जगन मोहन रेड्डी की 30 सितंबर को गवर्नर से मुलाक़ात

जगन मोहन रेड्डी की 30 सितंबर को गवर्नर से मुलाक़ात

सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी 30 सितंबर को गवर्नर से मुलाक़ात करते हुए रियासत को मुत्तहदा रखने की क़रारदाद मंज़ूर करने के लिए असेंबली कि ख़ुसूसी मीटिंग तलब करने और रियासत की ताज़ा सूरत-ए-हाल पर मर्कज़ को रिपोर्ट रवाना कर

सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी 30 सितंबर को गवर्नर से मुलाक़ात करते हुए रियासत को मुत्तहदा रखने की क़रारदाद मंज़ूर करने के लिए असेंबली कि ख़ुसूसी मीटिंग तलब करने और रियासत की ताज़ा सूरत-ए-हाल पर मर्कज़ को रिपोर्ट रवाना करने की नुमाइंदगी करेंगे।

मुत्तहदा आंध्र की तहरीक में शिद्दत पैदा करने के लिए वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने अपनी हिक्मत-ए-अमली तबदील की है मंसूबे के मुताबिक़ स्तीफ़ा देने वाले वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के अरकान असेंबली आज स्पीकर असेंबली एन मनोहर से मुलाक़ात करते हुए अपने स्तीफ़े कुबूल करने के लिए दबाव डालने वाले थे ताहम स्तीफ़ों की मंज़ूरी से रियासत की तक़सीम की क़रारदाद में वोटों का रिकॉर्ड घट जाने का जायज़ा लेने के बाद गवर्नर से मुलाक़ात करने का फ़ैसला किया है और मुलाक़ात के लिए वक़्त तलब किया है।

गवर्नर नरसिम्हन के जगन मोहन रेड्डी को 30 सितंबर सहपहर 4 बजे मुलाक़ात करने का वक़्त मुक़र्रर किया है। तेलंगाना की क़रारदाद मर्कज़ को रवाना करने से पहले असएंबली में रियासत को मुत्तहिद रखने की क़रारदाद मंज़ूर करने के लिए असेंबली कि ख़ुसूसी मीटिंग तलब करने की नुमाइंदगी करने का फ़ैसला किया गया है।

असेंबली में मुत्तहदा आंध्रई क़रारदाद मंज़ूर होने के बाद स्तीफ़े मंज़ूर कराने से इत्तिफ़ाक़ किया गया है। इस के बाद वाई एस आर कांग्रेस पार्टी रियासत भर में मुत्तहदा आंध्र की ताईद में तहरीक चलाएगी।

सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी सीमा आंध्र के साथ साथ तेलंगाना के अज़ला का भी दौरा करने की मंसूबा बंदी को क़तईयत दे रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT