Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / जगन मोहन रेड्डी को चंचलगुड़ा जेल से तिहाड़ जेल मुंतक़िल करने का मुतालिबा

जगन मोहन रेड्डी को चंचलगुड़ा जेल से तिहाड़ जेल मुंतक़िल करने का मुतालिबा

जगन मोहन रेड्डी को फ़ौरी तौर पर चंचलगुड़ा जेल से तिहाड़ जेल मुंतक़िल किया जाए ताकि इलाक़ा तेलंगाना में नज़्मो ज़बत की बरक़रारी को यक़ीनी बनाया जा सके। तलबा जोइंट एक्शन कमेटी जामिआ उस्मानिया ने आज ये मुतालिबा करते हुए कहा कि जगन

जगन मोहन रेड्डी को फ़ौरी तौर पर चंचलगुड़ा जेल से तिहाड़ जेल मुंतक़िल किया जाए ताकि इलाक़ा तेलंगाना में नज़्मो ज़बत की बरक़रारी को यक़ीनी बनाया जा सके। तलबा जोइंट एक्शन कमेटी जामिआ उस्मानिया ने आज ये मुतालिबा करते हुए कहा कि जगन मोहन रेड्डी हैदराबाद में चंचलगुड़ा जेल में महरूस रहते हुए मुत्तहदा आंध्र प्रदेश के लिए भूक हड़ताल का आग़ाज़ कर चुके हैं जोकि इलाक़ा के नज़्मो ज़बत को ख़तरा में डालने के मुतरादिफ़ है।

तलबा जोइंट एक्शन कमेटी ने बताया कि जगन मोहन रेड्डी का ये इक़दाम इलाक़ा में बदअमनी फैलाने के इलावा अपने हामीयों को उकसाने की कोशिश है।

इसी लिए रियास्ती हुकूमत बिलख़ुसूस पुलिस इंतिज़ामीया को चाहीए कि फ़ौरी तौर पर इक़दामात का आग़ाज़ करते हुए सीमा आंध्र इम्पलाइज़ एसोसीएसन की जानिब से दाख़िल कर्दा दरख़ास्त को मुस्तर्द करे और जगन मोहन रेड्डी की भूक हड़ताल को बज़ोर ताक़त ख़त्म करवाते हुए हालात को मामूल पर लाने के इक़दामात करे।

TOPPOPULARRECENT