Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / जगन से मोहन रेड्डी से जेल में फ़िल्म स्टार मोहन बाबू की मुलाक़ात

जगन से मोहन रेड्डी से जेल में फ़िल्म स्टार मोहन बाबू की मुलाक़ात

मारूफ़ फ़िल्म स्टार मोहन बाबू ने अपने फ़र्ज़ंद तेलगू फिल्मों के हीरो विष्णु वर्धन रेड्डी के साथ आज चंचल गौड़ा जेल पहुंच कर सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी से मुलाक़ात की, जिस के बाद मोहन बाबू की वाई ऐस आर कांग्रेस में शमूलीयत की अफ़्वाहें गशत कर रही हैं। वाज़ेह रहे कि ग़ैर मह्सूब असासा जात के मुआमले में जगन मोहन रेड्डी तक़रीबन दो माह से चंचल गौड़ा जेल में हैं।

मोहन बाबू की जेल में जगन से मुलाक़ात को ख़ैर सगाली मुलाक़ात कहा जा रहा है। इलावा अज़ीं (इसके इलावा)दोनों ख़ानदान आपस में रिश्तेदार भी हैं। मुलाक़ात के वक़्त जगन की वालिदा मिसिज़ वजया अम्मां भी मौजूद थीं। वाई ऐस आर कांग्रेस ने मोहन बाबू की जगन से मुलाक़ात को कोई सयासी एहमीयत ना होने का इद्दिआ किया, ताहम(फिर भी) ये अफ़्वाहें गशतकर रही हैं कि बहुत जल्द मोहन बाबू वाई ऐस आर कांग्रेस में शमूलीयत इख़तियार करेंगे।

जेल जाने से क़बल जगन मोहन रेड्डी ने अपनी शरीक-ए-हयात मिसिज़ भारी के साथ मोहन बाबू की क़ियामगाह पहुंच कर जुड़वां बच्चे तव्वुलुद होने पर तेलगू फ़िल्म स्टार विष्णु वर्धन रेड्डी और उन की शरीक-ए-हयात (बीवी)को मुबारकबाद पेश की थी।

TOPPOPULARRECENT