Tuesday , October 17 2017
Home / World / जनरल क्यानी पाकिस्तानी सियासत में फ़ौजी मुदाख़िलत रोकें नवाज़ शरीफ़

जनरल क्यानी पाकिस्तानी सियासत में फ़ौजी मुदाख़िलत रोकें नवाज़ शरीफ़

ईस्लामाबाद २० नवंबर ( पी टी आई ) साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म नवाज़ शरीफ़ ने आज कहा कि पाकिस्तान के फ़ौजी सरबराह जनरल इशफ़ाक़ परवेज़ क्यानी को चाहिए कि सियासत में फ़ौजी इदारों और इन्टॆलीजॆन्स् एजैंसीयों की मुदाख़िलत खतम् करने के लिए फ़ौरी इक़दामात

ईस्लामाबाद २० नवंबर ( पी टी आई ) साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म नवाज़ शरीफ़ ने आज कहा कि पाकिस्तान के फ़ौजी सरबराह जनरल इशफ़ाक़ परवेज़ क्यानी को चाहिए कि सियासत में फ़ौजी इदारों और इन्टॆलीजॆन्स् एजैंसीयों की मुदाख़िलत खतम् करने के लिए फ़ौरी इक़दामात करें ।

ईस्लामाबाद के क़रीब एक तक़रीब के मौक़ा पर अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि साबिक़ फ़ौजी हुकमरानों जैसे परवेज़ मुशर्रफ़ को उन की कार्यवाईयों पर जवाबदेह बनाना चाहिए ।

हकूमत-ए-पाकिस्तान की जानिब से खु़फ़ीया मेमो के बारे में पूछे जाने पर नवाज़ शरीफ़ ने कहा कि फ़ौजी सरबराह जनरल क्यानी की ये ज़िम्मेदारी है कि वो फ़ौजी एजैंसीयों को सियासत में मुलव्वस होने से रोके ।

उन्होंने कहा कि फ़ौजी इदारों और एजैंसीयों की मुदाख़िलत फ़िलफ़ौर खतम् होनी चाहिए वर्ना जनरल क्यानी का नाम भी दीगर साबिक़ फ़ौजी सरबराहान की फ़हरिस्त में शामिल होगा ।

TOPPOPULARRECENT