Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / जनाब ग़ुलाम अहमद नूरानी ज़िंदा दिल‌ हैदराबाद के मोतमिद उमूमी मुंतख़ब

जनाब ग़ुलाम अहमद नूरानी ज़िंदा दिल‌ हैदराबाद के मोतमिद उमूमी मुंतख़ब

हैदराबाद । १० फरवरी : ज़िंदा दिल हैदराबाद की मजलिस आम का एक इजलास 3 फरवरी बसदारत जनाब पद्मश्री मुज्तबा हुसैन मुनाक़िद हुआ जिस में जनाब ग़ुलाम अहमद नूरानी आई आर ऐस मौज़फ़ डिप्टी कमिशनर कस़्टम़्स ऐंड सैंटर्ल एक्साइज़-ओ-सरवेस टैक्स

हैदराबाद । १० फरवरी : ज़िंदा दिल हैदराबाद की मजलिस आम का एक इजलास 3 फरवरी बसदारत जनाब पद्मश्री मुज्तबा हुसैन मुनाक़िद हुआ जिस में जनाब ग़ुलाम अहमद नूरानी आई आर ऐस मौज़फ़ डिप्टी कमिशनर कस़्टम़्स ऐंड सैंटर्ल एक्साइज़-ओ-सरवेस टैक्स को इदारा का मोतमिद उमूमी मुंतख़ब किया गया ।

वाज़िह बाद कि जनाब ग़ुलाम अहमद नूरानी एक अरसा-ए-दराज़ से कई समाजी सक़ाफ़्ती अदबी और तहज़ीबी तंज़ीमों से वाबस्ता हैं । वो महकमा में तक़रीबन 37 साल अपनी शानदार ख़िदमात का रिकार्ड रखते हैं । उन्हें मुतअद्दिद बा एज़ाज़ात-ओ-नक़द एवार्ड्स से नवाज़ा गया ।

हैदराबाद में हज की रास्त परवाज़ शुरू होने पर वो इबतदा-ए-ही से महिकमा कस्टमज़ के निगरान कार होते थे और अपनी टीम के साथ उन्हों ने हैदराबाद हुज्जाज की काफ़ी ख़िदमत की है इस के इलावा उन्हों ने बैंगलौर कस्टमज़ और कुवचन अर पोर्ट पर भी ख़िदमात अंजाम दें हैं । इस से पहले वो स्टेट बंक आफ़ हैदराबाद में भी काम कर चुके हैं ।

जनाब नूरानी बुरज के अच्छे खिलाड़ी हैं और बेशुमार सियोल सर्विस‌ ऑल इंडिया रीवैन्यू सरवेस में गोल्ड मैडलस हासिल कर चुके हैं । मौसूफ़ नुमाइश सोसाइटी की इकनॉमिक कमेटी , उस्मानिया ग्रॆजुऎट‌ एसोसीशन‌ शंकरजी मैमोरियल सोसाइटी के भी सरगर्म रुकन हैं और गुज़शताकई सालों से शंकर जी मैमोरियल सोसाइटी की जानिब से मुनाक़िद हुए मुशाविरों के ज़िम्मेदार रहे हैं ।।

TOPPOPULARRECENT