Friday , October 20 2017
Home / Sports / जनूबी अफ़्रीक़ा ने पाकिस्तान के ख़िलाफ़ सीरीज़ में कामयाबी और नंबर एक मुक़ाम बरक़रार रखा

जनूबी अफ़्रीक़ा ने पाकिस्तान के ख़िलाफ़ सीरीज़ में कामयाबी और नंबर एक मुक़ाम बरक़रार रखा

कैप टाउन 19 फरवरी: पाकिस्तानी बैटस्मेंनों की एक ग़ैर ज़िम्मा दाराना और मायूसकुन कारकर्दगी ने टीम को जनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ दूसरे टेस्ट में भी शिकस्त से दो-चार करादिया । सिर्फ़ 22 रंस‌ पर 6 विकटें गंवाने के बाद पाकिस्तानी टीम को चार विकेट से शिकस्त का सामना करना पड़ा ।

पाकिस्तान को इस तरह मुसलसल दूसरी सीरीज़ में शिकस्त हुई है । इस से पहले उसे श्रीलंका ने अपने मुल्क में शिकस्त दी थी । जनूबी अफ़्रीक़ा ने कैप टाउन के इस ग्रांऊड पर लगातार पांचवें और टेस्ट मैचों में मुसलसल 14 वीं कामयाबी हासिल की । गराइम स्मिथ की क़ियादत में जनूबी अफ़्रीक़ा ने मुसलसल छट्टी सीरीज़ अपने नाम की ।

दुनिया की नंबर एक टीम जनूबी अफ़्रीक़ा ने दबाव‌ के बावजूद सूरत-ए-हाल को क़ाबू में रखा और पाकिस्तान के ख़िलाफ़ दूसरा टेस्ट चार विकेट से जीत कर सीरीज़ में फ़ैसलाकुन बरतरी हासिल करली । दूसरे टेस्ट के चौथे दिन पाकिस्तानी टीम दूसरी इन्निंगज़ में मायूसकुन अंदाज़ में 169 रंस‌ बनाकर आउट होगई ।

मेज़बान टीम को जीत के लिए 182 रंस‌ का निशाना दिया गया । जो इस ने 6 विकेट के नुक़्सान पर पूरा करलिया । सईद अजमल की शानदार बौलिंग पाकिस्तान के काम ना आ सकी । स्पिनर ने 60.1 ओवर्स में 147 रंस‌ दे कर दस विकटें हासिल कीं । दूसरी इनिंगज़ में सईद अजमल ने 51 रंस‌ देकर 4 विकटें हासिल कीं ।

उमर‌ गुल और तनवीर अहमद को एक एक विकेट मिली । 182 रंस‌ के हुसूल में हाशिम आमला ने 7 चौकों की मदद से 58 रंस‌ बनाए। पीटरसन ने एक, गराइम स्मिथ ने 29, कैलिस ने 21, डी वीलीइर ने 36 और डपलोसीस ने 15 रंस‌ बनाए। पहली इनिंगज़ में 84 रंस‌ और मैच में पाँच विकटें हासिल करने वाले रॉबिन पीटरसन को मैन आफ़ दी मैच ऐवार्ड दिया गया ।

टेस्ट मैच के चौथे दिन पाकिस्तानी बैटस्मेन बुरी तरह नाकाम हुए । 100/3 से आगे खेलते हुए पाकिस्तानी टीम दूसरी इनिंगज़ में 169 रंस‌ पर ढेर होगई । मेहमान टीम के आख़िरी 6 विकेट 22 रंस‌ पर गिर गए । एक मरहले पर पाकिस्तान ने 3 गेंदों पर 4 विकेट गंवा दिए थे ।

152 रंस‌ पर सरफ़राज़ अहमद, अज़हर अली और उमर‌ गुल तीन मुसलसल गेंदों पर आउट हुए । पीटरसन ने ओवर की आख़िरी गेंद पर सरफ़राज़ अहमद को बोल्ड किया । टाप स्कोर अज़हर अली और उमर‌ गुल को फिलैंडर ने दो लगातार गेंदों पर पवेलियन की राह दिखाई ।

इतवार को मिसबाह-उल-हक़ और अज़हर अली ने दूसरी ना मुकम्मल इनिंगज़ शुरू की । दोनों ने 8.2 ओवर्स में 14 रंस‌ का इज़ाफ़ा किया । मिसबाह-उल-हक़ रॉबिन पीटरसन को रीवरस सोइप खेलने की कोशिश में कैच दे बैठे । उन्होंने ग़ैर ज़िम्मेदारी से स्ट्रोक खेला । मिसबाह-उल-हक़ ने 150 मिनट बैटिंग की और 111 गेंदों का सामना किया । उन्होंने 3 छक्के और 4 चौके लगाए ।

मिसबाह-उल-हक़ और अज़हर अली की शराकत में 69 रंस‌ बने । मिसबाह के बाद पहली इनिंगज़ में सेंचुय‌री बनाने वाले असद शफ़ीक़ 19 रंस‌ बनाकर फिलैंडर की गेंद पर बोल्ड हुए । सरफ़राज़ अहमद 5 रंस‌ बनाकर रॉबिन की गेंद पर बोल्ड हुए । तनवीर अहमद 0 रंस‌ बनाकर नाट आउट रहे ।

फिलैंडर ने दूसरी इनिंगज़ में 40 रंस‌ दे कर 4 और मैच में मजमूई तौर पर 9 विकेट हासिल कीं । डील असटीन ने 38 रंस‌ दे कर 3 और रॉबिन पीटरसन ने 73 रंस‌ देकर 3 विकटें हासिल कीं । पाकिस्तान की इनिंगज़ में मुहम्मद हफ़ीज़, नासिर जमशेद और उमर‌ गुल कोई रन ना बनासके ।

TOPPOPULARRECENT