Monday , October 23 2017
Home / India / जम्मू-कश्मीर के सरपंचों का रियासती हुकूमत के ख़िलाफ़ एहतेजाज

जम्मू-कश्मीर के सरपंचों का रियासती हुकूमत के ख़िलाफ़ एहतेजाज

राहुल गांधी के एक जल्सा-ए-आम में इंतिहाई बुलंद सतह का ड्रामा देखा गया। एक सरपंच ने उमर अबदुल्लाह हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो पंचायत ओहदेदारों के लिए कुछ भी नहीं कररही है। जबकि कांग्रेस के नायाब सदर ने बुनियादी सतह के इदारों क

राहुल गांधी के एक जल्सा-ए-आम में इंतिहाई बुलंद सतह का ड्रामा देखा गया। एक सरपंच ने उमर अबदुल्लाह हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो पंचायत ओहदेदारों के लिए कुछ भी नहीं कररही है। जबकि कांग्रेस के नायाब सदर ने बुनियादी सतह के इदारों को बाइख़तियार बनाने की शिद्दत से वकालत की।जल्सा-ए-आम में मजालिस मुक़ामी के मुंख़बा अरकान से राहुल गांधी वाअदा कर रहे थे कि उन्हें रियासत में उन के हुक़ूक़ हासिल होंगे जबकि सरपंच परिक्षीत सिंह ने जो ज़िला ऊधमपुर के नुमाइंदे हैं, रियासती हुकूमत के ख़िलाफ़ एहतेजाज किया और कहा कि गुज़िश्ता तीन साल से रियासती हुकूमत ने सरपंचों को हुक़ूक़ से महरूम कर रखा है।

उन्होंने कहा कि तमाम सरपंच राहुल गांधी के साथ हैं और अपनी ज़िंदगी कांग्रेस के लिए वक़्फ़ करदेने के लिए तैयार हैं चूँकि इन तमाम का ईसी पार्टी से ताल्लुक़ है।परिक्षीत सिंह ने कहा कि इन सब को मर्कज़ी हुकूमत से एक शिकायत है कि इस ने सरपंचों के लिए सब कुछ देने का इंतेज़ाम किया लेकिन रियासती हुकूमत ने पंचायत के अरकान को महरूम कर दिया। दीगर बरहम पंचायत अरकान ने उनकी ताईद की। उन्होंने कहा कि उन्हें रियासती हुकूमत गुज़िश्ता तीन साल से बाइख़तियारी के बारे में धोके दे रही है। उन्हें कुछ भी नहीं दिया गया। उन्होंने राहुल गांधी से ख़ाहिश की कि वो उन्हें बाइख़तियारी दिलाएं।

राहुल गांधी ने पंचायत अरकान को यक़ीन दहानी की कि उन्हें इनका हक़ ज़रूर मिलेगा। वो उनके हुक़ूक़ की जंग लड़ेंगे। वो जम्मू-कश्मीर बार बार आते रहेंगे और दबाओ में इज़ाफ़ा करते रहेंगे। राहुल गांधी ने उनसे कहा कि वो उनके साथ हैं और उनका हक़ उन्हें यक़ीनी तौर पर मिलेगा।

नायाब सदर कांग्रेस ने सरपंचों को याददेहानी की कि हुसूल अराज़ी ल की मंज़ूरी के लिए दीढ़ साल का अर्सा लगा था हालाँकि काश्तकारों ने यूपी के इलाक़ा भट्टा पारसाल में इस के लिए एहतेजाज शुरू कर दिया था। जम्मू से मौसूला इत्तिला के बमूजब जम्मू-कश्मीर में पंचायत राज इदारों को बाइख़तियार बनाने की शिद्दत से वकालत करते हुए नायाब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने सरपंचों को तैक़ून‌ दिया कि कांग्रेस पार्टी उनके हुक़ूक़ के लिए लड़ेगी और रियासती हुकूमत पर दबाओ में इज़ाफ़ा करेगी।

राहुल गांधी ने मुक़ामी हुकूमत के मुंख़बा नुमाइंदों से मुलाक़ात की थी। राहुल गांधी आज से रियासत जम्मू-कश्मीर के दो रोज़ा दौरे पर हैं। रियासत में बरसर-ए-इक़तिदार नैशनल कान्फ्रेंस के साथ कांग्रेस हुकूमत में शामिल है । राहुल गांधी ने हक़ पर मबनी स्कीमों जैसे आर टी आई और ग़िज़ाई सयानत बल का हवाला भी दिया।

TOPPOPULARRECENT