Tuesday , October 24 2017
Home / India / जम्मू में राज भवन के बाहर बी जे पी का एहतिजाज-ओ-मुज़ाहरा

जम्मू में राज भवन के बाहर बी जे पी का एहतिजाज-ओ-मुज़ाहरा

जम्मू, 13 अक्तूबर(यू एन आई) भारतीय जनता पार्टी(बी जे पी) ने नैशनल कान्फ़्रैंस के लीडर मुहम्मद यूसुफ़ की पुरासरार हालत में होने वाली मौत की मर्कज़ी तफतीशी ब्यूरो (सी बी आई) से इंकुआयरी कराने के मुतालिबा पर ज़ोर देने के लिए जम्मू-ओ-कश्मीर क

जम्मू, 13 अक्तूबर(यू एन आई) भारतीय जनता पार्टी(बी जे पी) ने नैशनल कान्फ़्रैंस के लीडर मुहम्मद यूसुफ़ की पुरासरार हालत में होने वाली मौत की मर्कज़ी तफतीशी ब्यूरो (सी बी आई) से इंकुआयरी कराने के मुतालिबा पर ज़ोर देने के लिए जम्मू-ओ-कश्मीर की राजधानी श्रीनगर में वाक़्य राज भवन के बाहर आज एहतिजाज-ओ- मुज़ाहरा किया।

बी जे पी की रियास्ती यूनिट के सदर शमशीर सिंह मिन्हास की ज़ेर-ए-क़ियादत पार्टी कारकुनों ने गवर्नर हाऊस के बाहर सरकार मुख़ालिफ़ नारेबाज़ी करके एहतिजाज किया। बी जे पी के लीडरों ने मिस्टर यूसुफ़ की मौत की सी बी आई से इंकुआयरी कराने के इलावा रियासत के वज़ीर-ए-आला उम्र अबदुल्लाह की इस्तीफ़ा का भी मुतालिबा किया।

मुज़ाहिरीन ने वज़ीर-ए-आला को क़ातिल क़रार देते हुए उन्हें तानाशाह बताया। बी जे पी के लीडरों ने इल्ज़ाम लगाया कि यूसुफ़ की मौत दिल का दौरा पड़ने की वजह से नहीं हुई बल्कि वज़ीर-ए-आला की रिहायश गाह पर इन का क़तल किया गया था।

इस के साथ ही पार्टी नीकशमीर के कुछ इलाक़ों के सैक्योरिटी फ़ोर्सिज़ के हटाने से मुताल्लिक़ मिस्टर अबदुल्लाह के ब्यान की भी मुज़म्मत की।

TOPPOPULARRECENT