Saturday , October 21 2017
Home / India / जया ललीता के हाथों AIADMK के 41 वें यौम तासीस तक़रीबात का आग़ाज़

जया ललीता के हाथों AIADMK के 41 वें यौम तासीस तक़रीबात का आग़ाज़

चेन्नाई, १८ अक्टूबर (पी टी आई) ए आई ए डी एम के सरबराह और वज़ीर-ए-आला तमिलनाडू जया ललीता ने अपने तमाम हामीयों के साथ पार्टी की 41 वीं सालगिरा मनाई जिसके बानी (संस्थापक) तमिल फिल्मों के साबिक़ सुपर स्टार से सियासत दां बन जाने वाले आँजहानी

चेन्नाई, १८ अक्टूबर (पी टी आई) ए आई ए डी एम के सरबराह और वज़ीर-ए-आला तमिलनाडू जया ललीता ने अपने तमाम हामीयों के साथ पार्टी की 41 वीं सालगिरा मनाई जिसके बानी (संस्थापक) तमिल फिल्मों के साबिक़ सुपर स्टार से सियासत दां बन जाने वाले आँजहानी (स्वर्गीय) एम जी रामचंद्रन थे जिन्होंने 1972 में पार्टी तशकील ( निर्माण) दी थी।

याद रहे कि इस वक़्त डी एम के सरबराह करूणानिधि के साथ एम जी आर के इख़तिलाफ़ात उरूज ( बुलंदी) पर थे। जया ललीता ने जिस वक़्त पार्टी हेडक्वार्टर पर पार्टी का पर्चम लहराया और एम जी आर की तस्वीर को गुलहाए अक़ीदत ( श्रद्वांजली) पेश किया उस वक़्त उन के सैंकड़ों हामी, पार्टी क़ाइदीन और उन के वज़ारती रफ़क़ा कसीर ( ज़्यादा) तादाद में मौजूद थे।

पर्चम लहराने के फ़ौरी(फौरन) बाद जया ललीता ने मिठाई तक़सीम की और एक सेमीनार की रस्म इजराई भी अंजाम दी। बादअज़ां यौम तासीस के अपने पैग़ाम में जया ललीता ने कहा कि जिन लोगों ने गुज़श्ता साल अपने वोटों के ज़रीया करूणानिधि को इक़तिदार(शासन)से बेदख़ल कर दिया।

उम्मीद है कि वही लोग अब आइन्दा असेंबली इंतिख़ाबात (चुनाव) में ए आई ए डी एम के को ज़ाइद कामयाबी से हमकिनार(करीब) करेंगे। आइन्दा असेंबली इंतिख़ाबात के लिए जया ललीता के अज़ाइम ( संकल्प) मज़ीद (और भी)बुलंद हैं। जया ललीता ने 2G स्पेकटरम का ज़िक्र करते हुए डी एम के का नाम लिए बगै़र कहा कि अवाम ने इन क़ाइदीन ( लीडरो) को इंतिख़ाबात (चुनाव) में धूल चटा दी जिन्होंने मुल्क को करोड़ों रुपय का चूना लगाते हुए लूटा और रियासत तमिलनाडू की क़ौमी (राष्ट्रीय) सतह पर बदनामी का बाइस ( कारण) बने जिस की वजह से रियासत की तरक़्क़ी की राहें भी रुकावटों का शिकार हो गईं, लिहाज़ा अब शैतानी ज़हनीयत रखने वाली ताक़तें ये सोच कर एक बार फिर अपना सर उभार रही हैं कि अवाम ने शायद उन की लूट खसूट को माफ़ कर दिया होगा और गुज़रे हुए वाक़ियात ( घटनाओं) को फ़रामोश कर दिया होगा लेकिन हम जानते हैं कि अवाम ऐसा नहीं होने देंगे।

जया ललीता ने गुज़श्ता असेंबली इंतिख़ाबात में ए आई ए डी एम के को ज़बरदस्त कामयाबी से हमकिनार( करीब) किया था।

TOPPOPULARRECENT