Tuesday , September 26 2017
Home / World / जर्मन खु़फ़ीया सर्विस की इस्लाम मुख़ालिफ़ तहरीकों की निगरानी

जर्मन खु़फ़ीया सर्विस की इस्लाम मुख़ालिफ़ तहरीकों की निगरानी

जर्मनी में दाख़िली सलामती की ज़िम्मेदार खु़फ़ीया सर्विस की तरफ़ से गुज़िश्ता कुछ अर्से के दौरान मुल्क में सर उठाने वाली पीगीडा और इस जैसी दूसरी इस्लाम मुख़ालिफ़ तहरीकों की कड़ी निगरानी की जा रही है।

वफ़ाक़ी दारुल हुकूमत बर्लिन से पीर 19 अक्तूबर के रोज़ मौसूला न्यूज़ एजेंसी रोइटर्स की रिपोर्टों के मुताबिक़ ये बात आज जर्मन वज़ारते दाख़िला के एक तर्जुमान की तरफ़ से बताई गई।

तर्जुमान के मुताबिक़ दाख़िली सलामती की निगरान खु़फ़ीया सर्विस, जो तहफ़्फ़ुज़ आईन का वफ़ाक़ी इदारा कहलाती है, की तरफ़ से मुल्क में इस्लाम और मुसलमान मुख़ालिफ़ इन तहरीकों की खासतौर पर कड़ी निगरानी का काम उस वक़्त और भी शिद्दत से शुरू कर दिया गया था जब उनमें से एक पीगीडा PEGIDA नामी तहरीक के एक मुज़ाहिरे में शुर्क़ा ने फांसी का वो फंदा भी उठा रखा था, जो उनके बाक़ौल वफ़ाक़ी चांसलर एंजिला मीरकल के लिए तैयार किया गया था।

वफ़ाक़ी वज़ारते दाख़िला के तर्जुमान ने बर्लिन में आज एक न्यूज़ ब्रीफिंग के दौरान कहा, गुज़िश्ता हफ़्ते इस तहरीक के एक मुज़ाहिरे में शुर्क़ा का चांसलर एंजिला मीरकल के लिए तैयार कर्दा फांसी के एक फंदे के साथ मार्च करना इस बात का वाज़ेह सबूत था कि इन इस्लाम मुख़ालिफ़ तहरीकों के जारहीयत पसंदाना रुख अख़तियार कर लेने का इमकान मुसलसल ज़्यादा होता जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT