Sunday , August 20 2017
Home / World / जर्मन दस्ते और तैयारे दाइश के ख़िलाफ़ कार्रवाई के लिए रवाना

जर्मन दस्ते और तैयारे दाइश के ख़िलाफ़ कार्रवाई के लिए रवाना

जर्मन फ़ौजी दस्तों और तैयारों का पहला क़ाफ़िला शाम में इस्लामिक स्टेट ग्रुप के ख़िलाफ़ जंग में तैनाती के लिए तुर्की रवाना हो गया है। इस क़ाफ़िले में चालीस फ़ौजी और दो टोरनाडो तैयारे शामिल हैं।

फ़िज़ा से ज़मीन पर निगरानी के लिए इस्तेमाल होने वाले ये जासूस तैयारे जुमेरात दस दिसंबर को जर्मन सूबे शलीज़ोक होलशटाइन के झ़ागल मिलिट्री एयरपोर्ट से रवाना हुए। उनके इलावा फ़िज़ा से जंगी तैयारों को ईंधन फ़राहम करने वाला एक A310 एम आर टी तैयारा भी जर्मन शहर कोलोन के क़रीब कोलोन वाहन एयरपोर्ट से जुनूबी तुर्की में वाक़े एयर बेस की जानिब परवाज़ कर गया।

जर्मन अराकीने पार्लीमान ने गुज़िश्ता जुमे के रोज़ बारह सौ तक फ़ौजीयों की तैनाती के साथ साथ दाइश के ख़िलाफ़ जंग में बैनुल अक़वामी फ़ौजी ऑप्रेशंस में हिस्सा लेने के लिए तैयारे भी भेजने की मंज़ूरी दी थी।

इन फ़ौजीयों और तैयारों की तैनाती फ़्रांस की हिमायत में किए जाने वाले एक इक़दाम के तौर पर सामने आई है, जहां दारुल हुकूमत पैरिस में तेरह नवंबर को किए जाने वाले दहशत गर्दाना हमलों में बड़े पैमाने पर ख़ूँरेज़ी हुई थी। वाज़ेह रहे कि इन हमलों की ज़िम्मेदारी इस्लामिक स्टेट ने क़ुबूल की थी।

TOPPOPULARRECENT