Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / जवाइंट कमिशनर कमर्शियल टैक्स के अग़वा की कोशिश नाकाम

जवाइंट कमिशनर कमर्शियल टैक्स के अग़वा की कोशिश नाकाम

हैदराबाद 28 मार्च: शहर के पाश इलाक़े जुबली हिलज़ से महिकमा कमर्शियल टैक्स के जवाइंट कमिशनर राधा कृष्णा राव‌ का अग़वा करलिया गया लेकिन वो चालाकी से अग़वा कननदों के चंगुल से बच निकलने में कामयाब होगए ।

हैदराबाद 28 मार्च: शहर के पाश इलाक़े जुबली हिलज़ से महिकमा कमर्शियल टैक्स के जवाइंट कमिशनर राधा कृष्णा राव‌ का अग़वा करलिया गया लेकिन वो चालाकी से अग़वा कननदों के चंगुल से बच निकलने में कामयाब होगए ।

तफ़सीलात के बमूजब फ़िल्म नगर रोड नंबर 8 में मुक़ीम राधा कृष्णा राव‌ कल रात 9.30 बजे अपने दफ़्तर वाक्ये नामपली से मकान वापिस लौटे थे कि वहां पर पहले से ही मौजूद 3 नामालूम अफ़राद ने उन की कार में जबरन दाख़िल होगए और उन्हें कार से उतरने नहीं दिया ।

नामालूम अफ़राद का साथ देते हुए उन के ड्राईवर राजू ने अग़वा के इस वाक़िये में मुकम्मल तआवुन क्या । बताया जाता है कि अग़वा कननदों ने राधा कृष्णा के मुँह को कपड़े से बांध दिया और बादअज़ां रात देर गए शमस आबाद के सुनसान इलाक़े पहूंच कर उन के हाथ पैर भी बांध दिए और उन्हें कार की डिक्की में बंद कर दिया गया ।

अग़वा कननदे सुबह की अव्वलीन साअतों तक कार को मुसलसल चलाते रहे और ज़िला महबूबनगर में दाख़िल होगए । कमर्शियल टैक्स के जवाइंट कमिशनर ने चालाकी का मुज़ाहरा करते हुए उन के हाथों और पैसे पर बांधी गई रस्सीयों को खोल लिया और महबूबनगर के इलाक़े गोपाल पेट में उस वक़्त कार से छलांग लगादी जब अग़वा कननदों ने एक स्पीड ब्रेकर पर तेज़ रफ़्तार से कार चलाई ।

राधा कृष्णा ने वहां के मुक़ामी अफ़राद की मदद से गोपाल पेट पुलिस स्टेशन पहूंच कर उन के अरकान ख़ानदान को इस वाक़िये इत्तिला दी जिस पर जुबली हिलज़ पुलिस स्टेशन को आगाह किया गया । राधा कृष्णा को पुलिस ने हैदराबाद मुंतक़िल करके उन का बयान कलमबंद किया जिस में उन्हों ने कहा कि कार ड्राईवर राजू ने उन से 20 लाख रुपये का मुतालिबा किया और उन के पास मौजूद 3400 रुपये नक़द रक़म दो मोबाईल फ़ोन ए टी एम कार्ड छीन कर फ़रार होगए ।

जुबली हिलज़ पुलिस ने इस सिलसिले में अग़वा और रहज़नी का मुक़द्दमा दर्ज करके मुल्ज़िमीन की तलाश शुरू करदी है । बताया जाता है कि अग़वा कननदे कार लेकर फ़रार होगए और उन्हें गिरफ़्तार करने के लिए महबूबनगर और दीगर अतराफ़ के इलाक़ों पर चैकपोस्ट क़ायम किए गए हैं।

TOPPOPULARRECENT