Monday , October 23 2017
Home / India / जस्टिस काटजू की फ़ाली नरीमान ने तारीफ़

जस्टिस काटजू की फ़ाली नरीमान ने तारीफ़

नई दिल्ली, 18 फरव‌री (पी टी आई) सदर नशीन प्रैस कौंसल मारकंडे काटजू जिन पर बी जे पी क़ाइद अरूण जेटली ने सख़्त तन्क़ीद की है नामवर माहिर-ए-क़ानून फ़ाली नरीमान की सताइश के मुस्तहिक़ होगए । उन के मज़मून में उन्होंने नरेंद्र मोदी की मुख़ालिफ़त

नई दिल्ली, 18 फरव‌री (पी टी आई) सदर नशीन प्रैस कौंसल मारकंडे काटजू जिन पर बी जे पी क़ाइद अरूण जेटली ने सख़्त तन्क़ीद की है नामवर माहिर-ए-क़ानून फ़ाली नरीमान की सताइश के मुस्तहिक़ होगए । उन के मज़मून में उन्होंने नरेंद्र मोदी की मुख़ालिफ़त की थी जिस की नरीमान ने तारीफ़ की।

बी जे पी के रहनुमा और प्रैस कौंसल सदर नशीन‌ के दरमियान ज़बान तकरार शुरू हुआ था. जुमा के दिन‌ काटजू एक मेल भेज कर फ़ाली ऐस नरीमान ने कहा कि आप का मज़मून ग़ैरमामूली है. पहले ही आप को टेलीफ़ोन कर के कह चुका हूँ कि आज सुबह रोज़ाना हिन्दी में आप का मज़मून पढ़ कर हमें कितनी ख़ुशी हुई थी लेकिन उसे अपने रिकार्ड में शामिल करना चाहता हूँ।

ये एक ग़ैरमामूली मज़मून है और ऐसे शख़्स ने लिखा है जो ना सिर्फ़ इंसानी हुक़ूक़ की हिमायत करता है बल्कि हर पल मे कारकर्दगी का मुज़ाहरा करता है। जेटली और काटजू मे इतवार के दिन सख़्त अलफ़ाज़ की बात हुई थी जो इसी मज़मून के बारे मे थी. जेटली ने काटजू पर इमतियाज़ होने का इल्ज़ाम आइद किया था जिसे मुस्तर्द कर काटजू ने कहा कि कांग्रेस वज़ीर-ए-आला महाराष्ट्र पृथी चौहान को भी बाल ठाकरे की मौत के बाद फेसबुक पर अपने एहसासात को ज़ाहिर करनेवाली दो लड़कीयों के बारे में सख़्त लब-ओ-लहजा पर मुश्तमिल ख़त रवाना कर चुके हैं।

TOPPOPULARRECENT