Saturday , September 23 2017
Home / Crime / जहेज़ हरासानी का शिकार ख़ातून ने की ख़ुदकुशी

जहेज़ हरासानी का शिकार ख़ातून ने की ख़ुदकुशी

हैदराबाद 17 नवंबर: जहेज़ के भारी मुतालिबा को पूरा करने से परेशान एक 9 माह की दुल्हन ने ख़ुदकुशी करली। ये वाक़िया साइबराबाद के इलाके एल्बीनगर पुलिस हुदूद में पेश आया। जहां 25 साला वर्षा नामी ख़ातून ने ख़ुदकुशी करली।

पुलिस के मुताबिक़ वर्षा की शादी न्यू शेवा जी पूरी कॉलोनी एल्बीनगर के साकिन रणजीत से हुई थी। मार्च 2015 में वर्षा की शादी हुई थी और इस वक़्त जहेज़ में 10 लाख रुपये नक़द रक़म 50 तोले तिलाई जे़वरात 5 किलो चांदी , नंदी हिलस इलाके में एक प्लाट दिया गया था।

रणजीत पेशे से रेलवे मुलाज़िम था जो क़ाज़ीपेट जंक्शन में जय ई था। ताहम शादी के मौके पर बड़ी मिक़दार में जहेज़ की अदाई से भी रणजीत की लालच कम नहीं हुई थी।

लड़की के वालिदैन के मुताबिक़ सरकारी मुलाज़िमत को देखते हुए लड़की की ख़ुशी की ख़ातिर इतनी बड़ी मिक़दार में जहेज़ दिया गया था। ताहम रणजीत चंद दिनों से 16 एकड़ अराज़ी और मज़ीद 10 लाख रुपये नक़द रक़म देने का मुतालिबा कर रहा था और जल्द मुतालिबा को पूरा करने के लिए बीवी को हरासाँ-ओ-परेशान कर रहा था। लालची शौहर की नीयत-ओ-हरासानी से तंग आकर वर्षा ने ख़ुदकुशी करली। एल्बी नगर पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT