Tuesday , October 24 2017
Home / Islami Duniya / ज़रदारी की नाटो सरबराह के साथ मुलाक़ात मुल्तवी (स्थगित)

ज़रदारी की नाटो सरबराह के साथ मुलाक़ात मुल्तवी (स्थगित)

नाटो के सरबराह एंडर्स फोग रासमोसन और पाकिस्तानी सदर आसिफ़ अली ज़रदारी के दरमियान बात चीत हफ़्ता को मुल्तवी (स्थगित) करदी गई जबकि ईस्लामाबाद अफ़्ग़ान स्पलाई रूट खोलने के मुआमले पर बज़ाहिर अमरीका से तसादुम (टकराव) की तरफ़ बढ़ रहा

नाटो के सरबराह एंडर्स फोग रासमोसन और पाकिस्तानी सदर आसिफ़ अली ज़रदारी के दरमियान बात चीत हफ़्ता को मुल्तवी (स्थगित) करदी गई जबकि ईस्लामाबाद अफ़्ग़ान स्पलाई रूट खोलने के मुआमले पर बज़ाहिर अमरीका से तसादुम (टकराव) की तरफ़ बढ़ रहा है।नाटो और पाकिस्तानी हुक्काम दोनों ने बताया कि शिकागो में मुजव्वज़ा मुलाक़ात आख़िरी वक़्त में लंदन से ज़रदारी के परवाज़ की आमद में ताख़ीर के बाइस मोख़र(लेट) हुई लेकिन अमरीकी वज़ीर दिफ़ा लियोन पनेटा के एक इंटरव्यू में मंसूख़ी का इन्किशाफ़ हुआ ।

उन्हों ने बताया कि ईस्लामाबाद अफ़्ग़ानिस्तान में नवंबर में अमरीकी फ़िज़ाई हमलों के बाद बंद किए गए स्पलाई रूट दुबारा खोलने के लिए बहुत ज़्यादा कीमत का मुतालिबा कर रहा है। नाटो की ख़ातून तर्जुमान कारमन रोमेरो ने शिकागो में इतवार को शुरू होने वाले दो रोज़ा नाटो सरबराह कान्फ़्रैंस के मौक़ा पर कहा मुलाक़ात की मंसूख़ी शीडोल के मसले की वजह से हुई।

उन्हों ने बताया कि ज़रदारी का जहाज़ ताख़ीर का शिकार हुआ,जिस के बाइस नाटो सेक्रेटरी जनरल से होने वाले मुज़ाकरात मंसूबे के मुताबिक़ ना होसके। ज़रदारी के तर्जुमान ने भी बताया कि पाकिस्तानी सदर की आमद में ताख़ीर के बाइस एजंडे के बगैर होने वाले बाहमी मुज़ाकरात (आपसी बात चीत)मुतास्सिर हुए।

उन्हों ने कहा कि रासमोसन से मुलाक़ात अगर मुम्किन हो तो बाद में भी हो सकती है । दूसरी तरफ़ पनेटा ने शिकागो में आमद से क़ब्ल लास एंजिलिस टाईम्स को बताया कि ईस्लामाबाद अपनी सरहद से गुज़रने की इजाज़त देने के लिए नाटो के स्पलाई ट्रकों पर जिस कीमत का मुतालिबा कर रहा है वो बहुत ज़्यादा है।

TOPPOPULARRECENT