Sunday , October 22 2017
Home / World / ज़रदारी के सिने में दर्दअचानक दुबई रवाना

ज़रदारी के सिने में दर्दअचानक दुबई रवाना

ईस्लामाबाद 8 दिसमबर (पी टी आई) पाकिस्तान के सदर आसिफ़ अली ज़रदारी सीने में दर्द की शिकायत और तिब्बी मोइनों के लिए अचानक दुबई रवाना होगए। जिस के साथ ही पाकिस्तान ने ये अफ़्वाहें और क़ियास आराईयां शुरू होगई हैं कि मेमो गेट स्कैंडल प

ईस्लामाबाद 8 दिसमबर (पी टी आई) पाकिस्तान के सदर आसिफ़ अली ज़रदारी सीने में दर्द की शिकायत और तिब्बी मोइनों के लिए अचानक दुबई रवाना होगए। जिस के साथ ही पाकिस्तान ने ये अफ़्वाहें और क़ियास आराईयां शुरू होगई हैं कि मेमो गेट स्कैंडल पर फ़ौज के शदीद दबाओ के सबब ज़रदारी अपने ओहदा से सुबुकदोश होना चाहते हैं। लेकिन सदारती तर्जुमान ने इन क़ियास आराईयों को मुस्तर्द करदिया है।

ज़रदारी की सुबकदोशी से मुताल्लिक़ क़ियास आराईयों के बारे में वज़ाहत करते हुए उन के तर्जुमान फ़र्हत उल्लाहबाबर ने इन इत्तिलाआत को बिलकुल्लिया तौर पर गुमराह कुन महज़ क़ियास आराईयों परमबनी क़रार दिया। इस दौरान बावक़ार अमरीकी मैगज़ीन फ़ारेन पालिसी के ब्लॉग दी केबुल में ख़बर दी गई है कि ज़रदारी जो ईलाज के लिए दुबई रवाना हुए हैं, अब वापस नहीं होंगे। ग़ालिबन उन्हों ने ताक़तवर फ़ौजी जनरलों के शदीद दबाओ के सबब ये क़दम उठाया है।

56 साला ज़रदारी गुज़श्ता रोज़ अपने बच्चों से मुलाक़ात के लिए ख़ानगी दौरा पर दुबई रवाना हुए थे जहां उन्हों ने चंद तिब्बी मुआइने भी करवाए। लेकिन केबुल ने ओबामा इंतिज़ामीया के बाअज़ ओहदेदारों के हवाला से कहा है कि अमरीकी हुकूमत में ये क़ियास आराईयां की जा रही हैं कि ज़रदारी सुबुकदोश होजाएंगे।

अमरीका के एक साबिक़ ओहदेदार ने कहाकि अमरीकी इंतिज़ामीया को मतला किया गया था कि पिर की शब ज़रदारी के क़लब पर एक ख़फ़ीफ़ हमला हुआ है और वो एक फ़िज़ाई अम्बो लेनस के ज़रीया दुबई रवाना होसकते हैं। बावर किया जाता है कि ज़रदारी की आज एंजियोप्लास्टी की जाएगी और वो नासाज़ी-ए-सेहत की बुनियाद पर मुस्ताफ़ी होजाएंगे।

ज़रदारी ने अचानक दुबई रवाना होने का फ़ैसला उस वक़्त किया जब मेमो गेट स्कैंडल के सबब उन पर फ़ौजी जनरलों के दबाओ में शदीद इज़ाफ़ा होगया है और इस से पहले अमरीका में पाकिस्तानी सफ़ीर हुसैन हक़्क़ानीको भी अपने ओहदा से अस्तीफ़ा देने के लिए मजबूर होना पड़ा था। फ़र्हत उल्लाह बाबर ने पी टी आई से कहाकि ज़राए इबलाग़ की तमाम इत्तिलाआत बिलकुल्लिया तौर पर क़ियास आराईयों तक महिदूद हैं। सदर ज़रदारी दुबई के हॉस्पिटल में तिब्बी माअनों के लिए शरीक हैं और उन के माअनों का मंसूबा बहुत पहले ही बनाया जा चुका है।

इस दौरान मुत्तहदा अरब इमारात के अंग्रेज़ी रोज़नामा गल्फ़ न्यूज़ सिफ़ारती ज़राए का हवाला देते हुए कहाकि ज़रदारी को तमाम तिब्बी आलात से लैस पाकिस्तानी एयरफ़ोर्स के एक ख़ुसूसी तय्यारा के ज़रीया हंगामी मैडीकल चैक अप केलिए दुबई लाया गया था। इन के शख़्सी फ़ज़ीशीन कर्नल सलमान ने इस अख़बार से कहाकि ज़रदारी के तिब्बी मुआइने किए जा चुके हैं जो उन के आज़ाए क़लब से मुताल्लिक़ थे।

अख़बार ने मज़ीद कहाकि मिस्टर ज़रदारी ने पाकिस्तान में अपने वुज़रा के इजलास के दौरान सीने में दर्द महसूस किया था और फ़ौरन दुबई पहूंच कर तिब्बी मुआइना करने का फ़ैसला किया गया था। ईस्लामाबाद में जारी एक सरकारी ब्यानमें कहा गया है कि इन की हालत मुस्तहकम है।

TOPPOPULARRECENT