Thursday , October 19 2017
Home / Sports / ज़हीर ख़ान हनूज़ मुकम्मल फिट नहीं: गंगोली

ज़हीर ख़ान हनूज़ मुकम्मल फिट नहीं: गंगोली

नई दिल्ली 4 दिसमबर (एजैंसीज़) हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान सूर गंगोली ने दौरा-ए-ऑस्ट्रेलिया के पेश नज़र बाएं हाथ के फ़ासट बोलर ज़हीर ख़ान के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि ज़हीर ख़ान को हनूज़ अपनी फ़िटनैस

नई दिल्ली 4 दिसमबर (एजैंसीज़) हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान सूर गंगोली ने दौरा-ए-ऑस्ट्रेलिया के पेश नज़र बाएं हाथ के फ़ासट बोलर ज़हीर ख़ान के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि ज़हीर ख़ान को हनूज़ अपनी फ़िटनैस साबित करनी है। माह जुलाई में दौरा-ए-इंग्लैंड के मौक़ा पर लॉर्ड्स टेस्ट के पहले दिन ज़हीर ख़ान ज़ख़मी होकर वतन लौट गए थे और इस सीरीज़ में हिंदूस्तान को 0-4 की शर्मनाक शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी थी। बादअज़ां ज़हीर ख़ान ने अपनी कहनी की सर्जरी करवाने के बाद बैंगलौर के नेशनल क्रिकेट एकेडेमी में सहतयाबी का प्रोग्राम भी मुकम्मल किया है नीज़उड़ीसा के ख़िलाफ़ कटक में मुंबई टीम की राणजी ट्रॉफ़ी में नुमाइंदगी भी की।

इस मुक़ाबलामें ज़हीर ख़ान ने 22 ओवर्स की बौलिंग करने के इलावा पहली इन्निंग में 4 विकटें भी हासिल कीं। 39 साला गंगोली जो कि यहां फ़ै डेलीज़ वर्ल्ड की जानिब से वज़डन इंडिया कीरस्म इजराई की तक़रीब में शिरकत कररहे थे जहां उन्हें एडीटोरील बोर्ड का सदर मुक़र्ररकिया गया है। इस तक़रीब में वज़डन इंडिया के मुताल्लिक़ इज़हार-ए- ख़्याल करते हुए गंगोली ने कहा कि फ़डलेज़ वर्ल्ड की वज़डन इंडिया से ताल्लुक़ जोड़ना उन के लिए एक एज़ाज़ है और ख़ुसूसन एडीटोरील बोर्ड का सदर मुंतख़ब होना एक बड़े एज़ाज़ से कम नहीं। वज़डन इंडिया क्रिकेट शाइक़ीन के लिए नए साल का तोहफ़ा साबित होगी जो कि क्रिकेट के खबरें, तबसरे और तफ़रीही मवाद फ़राहम करेगे।

यहां मीडिया नुमाइंदों से ज़हीर ख़ान केमुताल्लिक़ इज़हार-ए- ख़्याल करते हुए गंगोली ने कहा कि ज़हीर ख़ान हनूज़ सद फ़ीसद फिट नहीं हैं और दौरा ऑस्ट्रेलिया पर हिंदूस्तान नियम तंदरुस्त ज़हीर ख़ान को बर्दाश्त नहीं करसकता। गंगोली ने इस उम्मीद का इज़हार किया कि दौरा-ए-ऑस्ट्रेलिया के आग़ाज़ के लिए हनूज़ 24 दिन बाक़ी हैं और ज़हीर ख़ान को मज़ीद 2 प्रैक्टिस मुक़ाबले दस्तयाब हैंलिहाज़ा उम्मीद की जा सकती है कि वो दौरा-ए-ऑस्ट्रेलिया से क़बल मुकम्मल सहतयाब हो जाएंगे। वेस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ 22 विकटें हासिल करते हुए सीरीज़ के बहतरीन बोलर क़रारपाने वाले अश्विन के मुताल्लिक़ गंगोली ने कहा कि दौरा-ए-ऑस्ट्रेलिया में अश्विन कोमुख़्तलिफ़ हालात का सामना रहेगा।

TOPPOPULARRECENT