Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / ज़िमनी इंतिख़ाबात पर कांग्रेस की हिक्मत-ए-अमली पर ग़ौर-ओ-ख़ौस

ज़िमनी इंतिख़ाबात पर कांग्रेस की हिक्मत-ए-अमली पर ग़ौर-ओ-ख़ौस

हैदराबाद ३१ । मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस हाईकमान ने रियासत में आइन्दा दिनों में 18 असैंबली हलक़ा जात और एक लोक सभा हलक़ा के लिए मुनाक़िद होने वालेज़िमनी इंतिख़ाबात में अपने उम्मीदवारों को कामयाब बनाने की हिक्मत-ए-अमली मुरत

हैदराबाद ३१ । मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस हाईकमान ने रियासत में आइन्दा दिनों में 18 असैंबली हलक़ा जात और एक लोक सभा हलक़ा के लिए मुनाक़िद होने वालेज़िमनी इंतिख़ाबात में अपने उम्मीदवारों को कामयाब बनाने की हिक्मत-ए-अमली मुरत्तिबकरने में मसरूफ़ होचुकी है और इस इक़दाम के एक हिस्सा के तौर पर मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-इंचार्ज उमूर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने मज़कूरा हलक़ाजात से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान पार्लीमान श्रीमती डी पोरनदीशोरी ( मर्कज़ी वज़ीर )ईल राजगोपाल , ए वेंकट राम रेड्डी , झांसी , पी लक्ष्मी ( मर्कज़ी वज़ीर ) से एक इजलासमें मुलाक़ात की और मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने इन अरकान के साथ हक़ीक़ी सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल किया और हिदायत दें कि वो आज से ही मुजव्वज़ा ज़िमनीइंतिख़ाबी हलक़ों से कांग्रेस उम्मीदवारों की कामयाबी को यक़ीनी बनाने के लिए अपनी सरगर्मीयों का आग़ाज़ करें ।

कांग्रेस पार्टी के बावसूक़ ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि इन अरकान पार्लीमान ने भी मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद से क़बल अज़ वक़्त ही उम्मीदवारों के नामों को क़तईयत देने की ख़ाहिश की है ताकि उम्मीदवारों की कामयाबी को यक़ीनीबनाने के लिए मूसिर-ओ-मुसबत इक़दामात किए जा सकें । अरकान पार्लीमान के मश्वरों-ओ-तजावीज़ पर अपने मुसबत रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए मिस्टर आज़ाद नेदरयाफ़त किया कि मज़कूरा हलक़ा जात के अज़ला में क्या सूरत-ए-हाल रहेगी और अरकान को हिदायत दी कि वो सब से पहले पाए जाने वाले मुक़ामी मसाइल की निशानदेही करें और उन की यकसूई के लिए मुसबत इक़दामात शुरू करें ।

और पार्टी उम्मीदवारों की कामयाबी को यक़ीनी बनाने के लिए संजीदगी के साथ काम करें । इसी दौरान बताया जाता है कि कांग्रेस हाईकमान ने मुजव्वज़ा ज़िमनी इंतिख़ाबात की मौज़ूं मंसूबा बंदी के लिए एक कमेटी भी तशकील दी है और ये कमेटी एक रुकन पार्लीमान , एक वज़ीर , दो अरकान असम्बली और तीन प्रदेश कांग्रेस कमेटी के नुमाइंदों पर मुश्तमिल रहेगी । बताया जाता है कि ये कमेटी मुक़ामी मसाइल से मुताल्लिक़ रिपोर्टस मुरत्तिब कर के सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी को रवाना करेंगे ।

बाद अज़ां वो इन रिपोर्टस को कांग्रेस हाईकमान से रुजू करेंगे बताया जाता है कि कांग्रेस हाईकमान प्रदेश कांग्रेस से रिपोर्टस की वसूली के बाद ही उम्मीदवारों को मुंतख़ब करने का जायज़ा लेगी और इस सिलसिला में समझा जाता है कि मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने अपनी रिपोर्टस अंदरून दस यौम पेश करने की तशकील दी गई कमेटी को हिदायत दी है । इसी दौरान बताया जाता है कि मर्कज़ी वज़ीर हैंडलूम‍ओ‍ टॆक्स‌ टाईल श्रीमती पी लक्ष्मी ने मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद से रुकन पार्लीमान वजए वाड़ा मिस्टर ईल राजगोपाल के ख़िलाफ़ शिकायत की है कि मिस्टर राजगोपाल के सर्वे रिपोर्टस की वजह से ही कांग्रेस पार्टी को ज़बरदस्त नुक़्सान हुआ है । बताया जाता है कि मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने सीमा आंधरा के अरकान पार्लीमान से मुलाक़ात करने के बाद इलाक़ा तेलंगाना के अरकान पार्लीमान से भी मुलाक़ात की लेकिन इस मुलाक़ात के दौरान हुई बातचीत की तफ़सीलात का इलम नहीं होसका ।।

TOPPOPULARRECENT