Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / ज़िमनी इंतेख़ाबात में तेलंगाना की ताक़त का मुज़ाहरा

ज़िमनी इंतेख़ाबात में तेलंगाना की ताक़त का मुज़ाहरा

टी आर ऐस रुक्न असेंबली हरीश राव ने कहा कि तेलंगाना के ज़िमनी इंतेख़ाबात में कांग्रेस और तेलगुदेशम की ज़मानत ज़बत होजाएगी। क्योंकि ये इंतेख़ाबात तेलंगाना की ताक़त का एक मुज़ाहरा होंगे । हरीश राव ने कहा कि ज़िमनी इंतेख़ाबात के

टी आर ऐस रुक्न असेंबली हरीश राव ने कहा कि तेलंगाना के ज़िमनी इंतेख़ाबात में कांग्रेस और तेलगुदेशम की ज़मानत ज़बत होजाएगी। क्योंकि ये इंतेख़ाबात तेलंगाना की ताक़त का एक मुज़ाहरा होंगे । हरीश राव ने कहा कि ज़िमनी इंतेख़ाबात के ज़रीया तेलंगाना अवाम को एक मौक़ा हाथ लगा है कि वो तेलंगाना के ग़द्दारों को सबक़ सिखाएं ।

तेलंगाना के अवाम अपनी ताक़त का मुज़ाहरा करने के लिए बेचैन हैं और वो सिर्फ़ उन्ही उम्मीदवारों को कामयाब बनाएंगे जिन्हों ने तेलंगाना रियासतके लिए जद्द-ओ-जहद की और अपनी नशिस्तों की क़ुर्बानी दी। उन्हों ने कहा कि तेलगुदेशम और कांग्रेस पार्टी से इस्तीफ़ा दे कर तेलंगाना के लिए असेंबली की रुकनीयत की क़ुर्बानी देने वाले क़ाइदीन ज़िमनी इंतेख़ाबात में भारी अक्सरीयत से कामयाबी हासिल करें ।

उन्हों ने कहा कि तेलगुदेशम और कांग्रेस पार्टी को ज़िमनी इंतेख़ाबात में मुक़ाबला करने का कोई हक़ नहीं है क्योंकि इन दोनों जमाअतों ने तेलंगाना मसला पर अवाम को धोका दिया है । उन्हों ने कहा कि ये दोनों पार्टीयां मुम्किन है कि तेलंगाना तहरीक को कमज़ोर ज़ाहिर करने के लिए ज़िमनी इंतेख़ाबात में अंदरूनी तौर पर साज़ बाज़ करलें । साबिक़ मैं बानसवाड़ा के ज़िमनी चुनाव में तेलगुदेशम ने कांग्रेस से मुफ़ाहमत करली थी ताकि टी आर ऐस उम्मीदवार पोचारम सरीनवास रेड्डी की कामयाबी में रुकावट पैदा की जाय।

इत्तेलाआत के मुताबिक़ तेलगुदेशम और कांग्रेस से टी आर ऐस में शमूलीयत इख़तियार करने वाले क़ाइदीन को कामयाब होने से रोकने के लिए दोनों जमाअतें हर तरह के हरबे इस्तिमाल करसकती है । हरीश राव ने कहा कि तमाम 6 नशिस्तों पर तेलंगाना नारा कामयाबी हासिल करेगा। उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो मुख़ालिफ़ तेलंगाना अनासिर की साज़िश का शिकार ना हो और मुत्तहदा तौर पर टी आर एस के हक़ में अपने वोट का इस्तिमाल करें।

हरीश राव ने कहा कि असेंबली के जारीया बजट इजलास में टी आर ऐस अलहदा रियासत के हक़ में क़रारदाद की मंज़ूरी तक अपना एहतिजाज जारी रखेगी । उन्हों ने कहा कि इन की पार्टी के अरकान ऐवान की कार्रवाई उस वक़्त तक चलने नहीं देंगे जब तक हुकूमत क़रारदाद की मंज़ूरी से इत्तिफ़ाक़ ना करें। उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर के इस ब्यान को अफ़सोसनाक क़रार दिया कि असेंबली में तेलंगाना क़रारदाद मुम्किन नहीं है ।

उन्हों ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी ने भी क़रारदाद के मसला पर अपने मौक़िफ़ से इन्हिराफ़ करलिया है ।रोशिया दौर-ए-हकूमत में चंद्रा बाबू नायडू ने असेंबली में कहा था कि अगर हुकूमत क़रारदाद पेश करती है तो उन की पार्टी ताईद करेगी लेकिन मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से तेलंगाना के क़ियाम के ऐलान के साथ ही तेलगुदेशम पार्टी ने भी अपना मौक़िफ़ तबदील करलिया। उन्हों ने कहा कि टी आर ऐस इस मसला पर असेंबली में ख़ानगी क़रारदाद पेश करेगी ता कि मुख़ालिफ़ तेलंगाना जमाअतों को बेनकाब किया जा सके ।

TOPPOPULARRECENT