Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / ज़िमनी और बलदी इंतिख़ाबात कांग्रेस की तबाही का पेशख़िमा

ज़िमनी और बलदी इंतिख़ाबात कांग्रेस की तबाही का पेशख़िमा

हैदराबाद। 9 जनवरी, ( सियासत न्यूज़ ) ज़िमनी इंतिख़ाबात कांग्रेस की तबाही का आग़ाज़ और बलदी इंतिख़ाबात कांग्रेस की तबाही का अंजाम साबित होंगे। तेलगुदेशम कारकुन-ओ-क़ाइदीन पार्टी को बुनियादी सतह पर मज़बूत करने केलिए अमली सरगर्मीय

हैदराबाद। 9 जनवरी, ( सियासत न्यूज़ ) ज़िमनी इंतिख़ाबात कांग्रेस की तबाही का आग़ाज़ और बलदी इंतिख़ाबात कांग्रेस की तबाही का अंजाम साबित होंगे। तेलगुदेशम कारकुन-ओ-क़ाइदीन पार्टी को बुनियादी सतह पर मज़बूत करने केलिए अमली सरगर्मीयों का आग़ाज़ करदें। सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने आज अपनी क़ियामगाह पर पार्टी के ज़िलई सदूर के इजलास से ख़िताब के दौरान इन ख़्यालात का इज़हार किया।उन्हों ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी ज़िमनी इंतिख़ाबात में बेहतरीन मुज़ाहरा करेगी और अवामतेलगुदेशम को मुकम्मल ताईद फ़राहम करेंगे।चूँकि रियासत में कांग्रेस की कारकर्दगी से अवाम मुतमइन नहीं हैं। मिस्टर नायडू ने हुकूमत की कारकर्दगी को अफ़सोसनाक क़रार देते हुए रियासत की ज़वाल पज़ीर सूरत-ए-हाल पर तशवीश का इज़हार किया।

उन्हों ने बताया कि ज़िमनी इंतिख़ाबात में कांग्रेस की शिकस्त यक़ीनी है और तेलगुदेशम पार्टी को अवामी ताईद हासिल होने का मुकम्मल इमकान है।सदर तेलगुदेशम पार्टी ने ज़िलई सदूर पर ज़ोर दिया कि वो तेलगुदेशम की रुकनीयत साज़ी मुहिम में तेज़ी पैदा करें ताकि पार्टी से अवाम बिलख़सूस नौजवानों को जोड़ा जा सके।उन्हों ने पार्टी क़ाइदीन पर ज़ोर दिया कि वो हुकूमत की नाकामियों को अवाम के सामने पेश करते हुए तेलगुदेशम दौर-ए-हकूमत की मिसालें पेश करें ताकि अवाम को हुकूमत की कारकर्दगी के मुताल्लिक़ फ़र्क़ का एहसास दिलाया जा सके। मिस्टर नायडू ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी ज़िमनी इंतिख़ाबात में तमाम असम्बली हलक़ों से मुक़ाबला करेगी।

उन्हों ने इस मौक़ा पर रियासत की सूरत-ए-हाल का तज़किराकरते हुए कहा कि रियासत में तमाम तबक़ात हुकूमत की कारकर्दगी से नाख़ुश हैं और वो हुकूमत के ख़िलाफ़ मुतबादिल की तलाश में हैं। उन्हों ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी वो वाहिद सयासी जमात है जो कांग्रेस के ख़िलाफ़ अवाम को बेहतर मुतबादिल पेश करने का वसीअ रिकार्ड रखती है। उन्हों ने बताया कि कांग्रेस की बदउनवानीयों और बे क़ाईदगियों के इलावा अवामी मसाइल से बे एतिनाई अवाम को हुकूमत से बदज़न करने का सबब बन चुकी है।

उन्हों ने पार्टी कारकुनों को मश्वरा दिया कि वो अपने इलाक़ों में पार्टी को बुनियादी सतह पर मज़बूत करने केलिए ज़रूरी इक़दामात करें ताकि ज़िमनी इंतिख़ाबात में कामयाबी को यक़ीनी बनाया जा सके। मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी ने अपने दौर-ए-इक्तदार में ना सिर्फ तरक़्क़ीयाती इक़दामात को तर्जीह दी बल्कि रियासत को बदउनवानीयों और बे क़ाईदगियों से पाक करने केलिए कई इक़दामात किए थे।

उन्हों ने बताया कि रियासत में सुनहरे दौर की वापसी केलिए ज़रूरी है कि तेलगुदेशम पार्टी को इक़तिदार हासिल हो। उन्हों ने बताया कि तेलगुदेशम 2014 आम इंतिख़ाबात या फिर वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात केलिए पूरी तरह से तैय्यार है चूँकि रियास्ती हुकूमत की ग़ैर इतमीनान बख़श कारकर्दगी से रियासत के अवाम में हुकूमत के ख़िलाफ़ शदीद ब्रहमी पाई जाती है।

TOPPOPULARRECENT