Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / ज़िमनी चुनाउ अवाख़िर मई या अवाइल जून में होंगे

ज़िमनी चुनाउ अवाख़िर मई या अवाइल जून में होंगे

रियासत में 18 असेंबली हलक़ों और एक लोक सभा हलक़ा में ज़िमनी इंतिख़ाबात अवाख़िर मई या जून के इबतिदाई पंद्रह दिनों में मुनाक़िद होने का इमकान है इलेक्शन कमीशन चुनाउ की तारीखें तै करने से पहले तमाम हालात का जायज़ा ले रहा है इस के पेश

रियासत में 18 असेंबली हलक़ों और एक लोक सभा हलक़ा में ज़िमनी इंतिख़ाबात अवाख़िर मई या जून के इबतिदाई पंद्रह दिनों में मुनाक़िद होने का इमकान है इलेक्शन कमीशन चुनाउ की तारीखें तै करने से पहले तमाम हालात का जायज़ा ले रहा है इस के पेश नज़र ज़िमनी इंतिख़ाबात अगस्त में मुनाक़िद करने के इमकान को मुस्तर्द किया गया है ।

18 असेंबली हलक़ों और एक लोक सभा हलक़ा में ज़िमनी चुनाउ अरकान के इस्तीफ़ों की वजह से ज़रूरी होगए हैं । इलेक्शन कमीशन के लिए ज़रूरी है कि सदर जमहूरीया के चिन्हॶ से पहले ज़िमनी इंतिख़ाबात मुनाक़िद करे ताकि मुंतख़ब अरकान सदर जमहूरीया के चिन्हॶ की राय दही में हिस्सा ले सकें ।

इलेक्शन कमीशन के ए यक सरकरदा ओहदेदार ने कहा कि सदर जमहूरीया के चुनाउ के लिए नोटीफिकेशन वस्त जून में जारी किया जाएगा ।

इलेक्शन कमीशन 18 असेंबली हलक़ों एक लोक सभा हलक़ा में ज़िमनी चुनाउ माह मई में इस लिए मुनाक़िद करना चाहता है किसी भी चुनाउ अमल के लिए 35 दिन दरकार होते हैं इस में मुहिम के 14 दिन शामिल हैं ।।

TOPPOPULARRECENT