Sunday , August 20 2017
Home / AP/Telangana / ज़िला कलेक्टरस शजर कारी प्रोग्राम में अहम रोल अदा करें

ज़िला कलेक्टरस शजर कारी प्रोग्राम में अहम रोल अदा करें

हैदराबाद 11 जुलाई: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने ज़िला कलेक्टरस को हिदायत दी के वो सारी रियासत में हरीता हारम प्रोग्राम में अहम रोल अदा करें। जारी करदा एक सरकारी आलामीया में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने ज़िला कलेक्टरस से कहा कि वो अपने अपने ज़िला में इस प्रोग्राम पर क़रीबी नज़र रखें ताकि इस शजर कारी की इस मुहिम को कामयाब बनाया जा सके।

उन्होंने कलेक्टरस से कहा कि वो रोज़ाना की असास पर उन्हें रिपोर्ट रवाना करें। ये प्रोग्राम सारी रियासत तेलंगाना में दो हफ़्तों तक जारी रहेगा। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि ज़िला इंतेज़ामीया को चाहीए कि वो दूसरे मह्कमाजात के साथ भी इस प्रोग्राम के सिलसिले में तआवुन-ओ-इश्तिराक के साथ काम करें। उन्होंने कलेक्टरस से कहा कि वो सरपंच से लेकर दूसरे अवामी नुमाइंदों जैसे वुज़रा अरकाने असेंबली अरकान कौंसिल अरकाने पार्लियामेंट और ओहदेदारों के अलावा इन जी औज़ और सेल्फ हेल्प् ग्रुपस के साथ मिलकर भी काम करें और इस बात को यक़ीनी बनाएँ कि ये सब भी शजरकारी की इस मुहिम में बढ़ चढ़ कर हिस्सा लें जो हुकूमत की तरफ से मुनाक़िद की जा रही है।

चीफ़ मिनिस्टर ने अवाम स्कूलस ताजिरों और रियासत के बिज़नस मैंस से भी कहा कि वो हरीता हारम प्रोग्राम में हिस्सा लें और रियासत के तमाम अज़ला में 46 करोड़ पौदे लगाने के निशाने को पूरा किया जा सके। के चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि तमाम रास्तों सड़कों शाहराहों मैन रोडिज़ मार्किट इलाक़ों खुले मुक़ामात पार्कस अवामी मुक़ामात स्कूलस अवामी-ओ-ख़ानगी इदारों सरकारी-ओ-ख़ानगी दफ़्तर और ख़ाली जगहों पर शजरकारी मुहिम चलाई जानी चाहीए और यहां पौदे लगाए जाने चाहिऐं। हुकूमत के तैयार करदा मन्सूबा के मुताबिक़ रियासत को सरसब्ज़-ओ-शादाब बनाने की मुहिम को जारी रखने की ज़रूरत है और लगाए गए पौदों की हिफ़ाज़त के लिए भी तमाम-तर इक़दामात किए जाने चाहें।

चन्द्रशेखर राव‌ ने ओहदेदारों से कहा कि वो तशहीर के मुख़्तलिफ़ ज़राए इस्तेमाल करते हुए अवाम में भी इस ताल्लुक़ से शऊर बेदार करने इक़दामात करें और इस ज़रूरत को उजागर किया जाये कि शजरकारी मुहिम के दौरान जो पौदे लगाए जा रहे हैं उनकी हिफ़ाज़त की जानी चाहीए। चीफ़ मिनिस्टर ने ओहदेदारों से कहा कि वो इस मुहिम को बहरसूरत और बेहतरीन कामयाबी से हमकनार करने के लिए हत्तलमक़दूर इक़दामात करें।

TOPPOPULARRECENT