Saturday , September 23 2017
Home / Punjab / Haryana / जाट एहतेजाज, सूरत-ए-हाल में बेहतरी आम ज़िंदगी बहाल

जाट एहतेजाज, सूरत-ए-हाल में बेहतरी आम ज़िंदगी बहाल

चन्दीगढ़: जाट तबक़े के शदीद एहतेजाज के बाद अब हरियाणा के मुख़्तलिफ़ अज़ला में सूरत-ए-हाल बेहतर हो रही है और आम ज़िंदगी बहाल होती दिखाई दे रही है। ज़िला हिसार में कर्फ़यू बरख़ास्त कर दिया गया जबकि तशद्दुद से मुतास्सिरा अज़ला रोहतक और भेवानी में रेल-ओ-सड़क ट्रैफ़िक शुरू हो चुकी है।

इन इलाक़ों में एहतेजाज की वजह से गुज़िशता एक हफ़्ते से ट्रैफ़िक मस्दूद थी। भेवानी में जो तशद्दुद से शदीद मुतास्सिर ज़िला है कर्फ़यू में चार घंटे की नरमी दी गई है। यहां सूरत-ए-हाल में बेहतरी को देखकर कर्फ़यू हटा लिया जाएगा जबकि हिसार से कर्फ़यू मुकम्मल बर्ख़ास्त कर दिया गया है और इस के क़रीबी टाउन जॉइस में इमतिनाई अहकाम नाफ़िज़ हैं।

जाट तबक़े के तशद्दुद का असल मर्कज़ समझे जानेवाले ज़िला रोहतक में कल से सुकून है इस लिए यहां दिन-भर का कर्फ़यू हटा लिया गया। जाट तबक़े के एहतेजाज की वजह से कई सरकारी और ख़ानगी इमलाक को नुक़्सान पहुँचा था। कई दुकानात , शोरूमस , होटलों , मॉल्स और मोटर गाड़ीयों को तबाह कर दिया गया था।

चीफ़ मिनिस्टर मनोहर लाल ख़तर और साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर भूपिंदर सिंह हूड्डा दोनों ने कल ज़िला रोहतक का दौरा किया था जहां पर उन्हें ताजिरों और दूकानदारों की बरहमी का सामना करना पड़ा। इन दूकानदारों का भारी नुक़्सान हुआ है|

TOPPOPULARRECENT