Tuesday , August 22 2017
Home / AP/Telangana / जाना रेड्डी-ओ-मुहम्मद अली शब्बीर मल्लनासागर के रास्ते में गिरफ़्तार

जाना रेड्डी-ओ-मुहम्मद अली शब्बीर मल्लनासागर के रास्ते में गिरफ़्तार

हैदराबाद 30 जुलाई: क़ाइदीन अप्पोज़ीशन के जाना रेड्डी और मुहम्मद अली शब्बीर को मेदक की पुलिस ने गिरफ़्तार करते हुए रात देर गए रिहा किया। हाईकोर्ट की तरफ से मल्लनासागर जाने की इजाज़त देने के बाद कांग्रेस क़ाइदीन पुलिस स्टेशन में अपने एहतेजाज से दस्तबरदार हो गए और चीफ़ मिनिस्टर केसीआर पर डिक्टेटर का रवैया इख़तियार करने का इल्ज़ाम आइद किया। मल्लनासागर के मुतास्सिरीन से मुलाक़ात करने क़ाइद अप्पोज़ीशन असेंबली के जाना रेड्डी, क़ाइद अप्पोज़ीशन कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर हैदराबाद से रवाना हुए जिन्हें मेदक पुलिस ने वेंटी मामडी मौज़ा में रोकते हुए तहवील में ले लिया। बादअज़ां उन्हें बलारम पुलिस स्टेशन मुंतक़िल किया गया। दोनों क़ाइदीन ने अपनी गिरफ़्तारी की सख़्त मज़म्मत की और ज़मानत हासिल करने से इनकार कर दिया। दोनों क़ाइदीन की पुलिस से बेहस हो गई।

जाना रेड्डी और मुहम्मद अली शब्बीर ने पुलिस पर-ज़ोर दिया कि उन्हें मल्लनासागर के मुतास्सिरीन से मुलाक़ात का मौक़ा फ़राहम किया जाये या उन्हें जेल रवाना किया जाये। बहैसीयत क़ाइदीन अप्पोज़ीशन इन्हें हक़ है कि वो रियासत के किसी भी इलाके का दौरा कर सकते हैं टीआरएस हुकूमत आमिराना रवैया इख़तियार करके हुक़ूक़ को दबाने पुलिस का बेजा इस्तेमाल कर रही है।

उनकी गिरफ़्तारी इस बात का सबूत है कि हुकूमत किसानों से ज़बरदस्ती आराज़ीयात हासिल कर रही है। मुहम्मद अली शब्बीर ने मुतास्सिरीन से मुलाक़ात करने तक वापिस ना लौटने का एलान किया।

TOPPOPULARRECENT